vše pro hotely a restaurace

27 tipů + 1 rada jak ještě více snížit hotelové nákladySnížení nákladů

Zde jsou rozšířené tipy na snížení hotelových nákladů:

  1. Využívejte outsourcing
  2. Využívejte brigádníky
  3. Využívejte studenty na školní praxi
  4. Zrušte nevýhodné smlouvy
  5. Zvolte banku, která neúčtuje bankovní poplatky
  6. Nebojte se častých výběrových řízení na nové dodavatele
  7. Nebojte se měnit telefonního operátora a zvolte vždy ty nejvýhodnější tarify pro vaši firmu
  8. Optimalizujte spotřebu a recyklujte (papír, šanony, euro folie, archivační krabice či spony, atd…)
  9. Tiskněte oboustranně a jen to, co opravdu potřebujete
  10. K propagaci využívejte sociální sítě, internetové systémy, které jsou zdarma a portály s vysokou návštěvností
  11. Uzavírejte výhodné barterové dohody
  12. Nechte si překontrolovat nastavení PPC kampaní. PPC a PPA specialista dokáže ušetřit nemalé prostředky
  13. Nabízejte některé služby pouze v případě, že jsou předem objednané (porterage, baby sitting, minibar)
  14. Využíváte velké a propojené rezervační systémy? Pak neplaťte za Channel Manager
  15. Neplaťte vysoké provize firmě poskytující booking engine. Obvyklá výše provize je 4-5%
  16. Plaťte provize pouze za uskutečněné rezervace
  17. Neplaťte za nástroje typu TripConnect nebo napojení na GDS
  18. Optimalizujte svůj provoz a činnosti v jednotlivých úsecích
  19. Investujte do nových úsporných elektrických spotřebičů
  20. Kvalitní technické zařízení ušetří nejen elektrickou energii, ale také pracovní sílu
  21. Využívejte alternativní zdroje energie
  22. Nabízejte early check-in a late check-out. Klient v té době využije i další placené služby
  23. Zredukujte počet televizí
  24. Zredukujte počet placených televizních kanálů
  25. Dělejte pravidelné inventury
  26. Optimalizujte výdaje na reprezentaci
  27. Zrušte členství v klubech a asociacích, které vám nic nepřináší

Bonusová rada na závěr

Řada dodavatelů se brání útokem a větou typu: „Jestli od nás odejdete, tak už se nikdy nebudete moci vrátit!“

Moje rada zní: Nenechte se zastrašit!

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Proč uzavírat barterové obchody Outsourcing v hotelnictví

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení