vše pro hotely a restaurace

PPC Co je PPC a jaké má výhody?

PPC je placená reklama v internetových vyhledávačích placená za proklik z anglického Pay Per Click. Je to forma reklamy, která zvyšuje viditelnost webových stránek a jejich návštěvnost, tak že doplňuje SEO optimalizaci stránek. Na českém internetu je možné ji nastavit na Googlu, Facebooku, Skliku a Etargetu. PPC reklamou se cílí na většinu uživatelů internetu. Bohužel ne na všechny, protože řada uživatelů si nyní uvědomuje, jak je s námi Googlem manipulováno a jak nám předsouvá to, za co má zisk a tak si řada uživatelů vypíná zobrazování reklam. I tak je však cílová základna uživatelů velmi početná a placená kampaň tak velmi výhodná.

Jaké jsou hlavní výhody placených kampaní?

• Hotel neplatí za umístění reklamy, ale za skutečné návštěvníky stránek
• Je možné zobrazování v podobě kontextové i bannerové reklamy na různých webech (například ve videu na youtube.com)
• Je vysoce účinná a přivádí velké množství návštěvníků
• Je rychlá – nastavení je otázkou několika hodin, pokud počítáme čas strávený analýzou klíčových slov
• Umožňuje přesné cílení na požadovanou cílovou skupinu
• Je snadno měřitelná, takže lze spočítat návratnost investic
• Je flexibilní, to znamená, že ji lze spustit jen když je potřeba, před sezónou, při výprodeji a podobně
• Lze nastavit několik kampaní a pak ohodnotit jejich úspěšnost. Podle výsledků nadále používat tu úspěšnější.
• Remarketing

Co je remarketing?

Remarketing je způsob jak znovu oslovit zákazníka, který již jednou na vaši reklamu klikl, ale ze stránek odešel. V podstatě jde o to, že si počítač tohoto zákazníka pamatuje, jaké stránky navštívil, ale k rezervaci se nedostal, nebo ji nedokončil. Od té chvíle (dokud tento zákazník nevymaže historii hledání ve svém PC), se mu na dalších stránkách, které prohlíží znovu zobrazuje odkaz na vaše stránky, který mu připomíná, že o ně projevil zájem.

Co je důležité u PPC ?

Analýza klíčových slov
• Konkurenční prostředí, které určuje cenu klíčového slova
• Výkonnost PPC reklamy
• Statistiky návštěvnosti

Správné nastavení placených kampaní se poslední dobou stává specializovanou oblastí. Nemáte-li tedy dostatečné zkušenosti, přenechte nastavení raději odborníkovi, abyste neutratili zbytečně vysoké finanční prostředky, které lidé “vyklikají” a rezervaci ve vašem hotelu či penzionu si stejně neudělají.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Salvatore Vuono



Související články:

Analýza klíčových slovWebové stránky hoteluJak psát texty pro hotelový web, Další tipy pro psaní textů pro webNedokončená online rezervaceHotelový marketing SEO hotelových stránek Jak vybrat booking engine Slevové systémy Profil na Tripadvisoru

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení