vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.

Jak se chovat v kanceláři

Máte stanovena pravidla? Obrovské open space prostory, kde pracují stovky lidí nám v hotelech naštěstí nehrozí. V hotelu musí mít prostor hlavně hosté, takže na kanceláře už moc místa nezbývá. Přesto je v řadě hotelů tendence spojovat úseky v naději, že se zlepší komunikace mezi nimi. A tak se nezavírají dveře nebo dokonce bourají příčky, […]
Čtěte více »

Jak napsat životopis

Jak napsat poutavý životopis? Jak napsat životopis, který personalistu upoutá? Určitě jste se všichni již alespoň jednou na pohovoru přesvědčili o tom, že personalista váš životopis nečetl. Přijdete na pohovor a první pokyn personalisty je: “Povězte mi o sobě to, co sám považujete za důležité“. Z toho je jasné, že životopis nečetl a tak chce, […]
Čtěte více »

Jak naplnit hotel?

Kroky úspěšného prodeje Poznejte potřeby svých hostů Všichni si myslíme, že víme, co hosté očekávají – kvalitní vybavení a služby, dobré jídlo, rychlou WiFi zdarma. Ale je to opravdu všechno? Požadavky klientů se stále násobí. Dnes už nestačí jen čisté prostěradlo a teplá voda. Musíme maximálně uspokojit i velmi individální požadavky. Z tohoto důvodu je nezbytně […]
Čtěte více »

Komunikace s publikem během prezentace

Jak komunikovat s publikem Přivítání a představení sebe a tématu prezentace se zdá být jednoduché. Ovšem už tady musíte publikum dostatečně zaujmout, aby vás vnímalo a po celou dobu pak poslouchalo. Hned od začátku musíte udržovat oční kontakt a pracovat s intenzitou hlasu. Dostatečně včas informujte své posluchače, kdy je čas na otázky – zda […]
Čtěte více »

Co nás čeká v roce 2017

Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]
Čtěte více »

Jak na content marketing

Rady a tipy jak na content marketing V pár článcích už jsme se obsahovému marketingu věnovali. Vysvětlili jsme co je obsahový marketing a na co se při tvorbě obsahu musíme zaměřit a proč. Řada hotelů a restaurací sice namítá, že nemají o čem psát, ale skutečnost je taková, že je toho spousta. Jenom je potřeba do […]
Čtěte více »

Co neříkat a nedělat na pohovoru

Co neříkat na pohovoru? Všichni víme, že přijít pozdě na pohovor je nepřípustné stejně, jako nepřiměřený oděv, vulgární vyjadřování či nevhodná gestikulace. Na co si dávat pozor? Hlavně na řeč těla a nevhodné fráze. Jaké fráze to jsou? „A co to tu vlastně děláte?“ Zjistit si informace o firmě, ve které se ucházíte o práci, je […]
Čtěte více »

Jak na PPC kampaně

Přednášky o PPC kampaních Přemýšlíte-li o PPC kampani jako součásti vašeho marketingového plánu, pak se rozhodně musíte podívat na následující přednášky. Díky nim se o PPC dozvíte mnohem více a nakonec budete schopni si jednoduchou PPC kampaň nastavit pro svůj hotel sami. Pokud ne, vždy můžete požádat nějakého PPC specialistu o odborný audit vaší kampaně. […]
Čtěte více »

Použitelnost webových stránek

Jak zlepšit použitelnost hotelových stránek Použitelnost webových stránek je pro každý hotel i restauraci velmi důležitá, protože je jedním z nedůležitějších faktorů, které zvyšují konverzi. Ano, nejdůležitější jsou informace o vybavení hotelu a poskytovaných službách, ale tyto informace musí být přehledné, aby se na stránkách návštěvník neztratil. Aby byly stránky přehledné, musí být text na hotelovém […]
Čtěte více »

Segmentace trhu

Hotelová segmentace trhu Hotelová segmentace trhu je především o rozdělení zákazníků do jasně definovaných skupin, aby bylo možné lépe stanovit správnou cenovou strategii pro jednotlivé cílové skupiny. Správně definované segmenty trhu, spolu s tvorbou úspěšných cenových strategií, jsou základním stavebním kamenem pro maximalizaci tržeb. Každý segment trhu ukazuje různé rezervačních chování a cenovou citlivost. Proto […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available