vše pro hotely a restaurace

Hotely Hotelům přinášejí rady a tipy v oblasti poradenských služeb ve všech oblastech, outsourcingu a přehled poradenských firem.

Jak je stará vaše cílová skupina

Jaký je průměrný věk vašeho hosta? Hotelnictví je jeden z mála oborů, ve kterém si můžeme snadno a rychle zjistit průměrný věk klientů, díky povinnosti vyplňovat pro cizineckou policii věk zahraničních klientů do domovní knihy. Tento údaj nám řekne, jak staří či mladí klienti v našem hotelu přebývají a převládají. Pokud se však neorientujete na […]
Čtěte více »

Jak objednat online marketing

Jak outsourcovat online marketing Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem. Na co se zaměřit? Stanovte budget, který […]
Čtěte více »

Efektivní vyjednávání

Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]
Čtěte více »

Jste připraveni na vedoucí pozici?

Zvládnete vedení lidí? Někdy, bez ohledu na to, jak moc to chceme, prostě nejsme připraveni. O vedení lidí to platí více, než v jakékoliv jiné situaci. Jedna z přirozených lidských potřeb je potřeba uznání a úcty. Uspokojení této potřeby lidé vidí ve vedoucí pozici. Touží po ní také proto, že s sebou přináší vysoký plat […]
Čtěte více »

Jste v práci spokojeni?

Určitě vás práce uspokojuje? Abychom byli v práci spokojeni, tak nestačí mít jen zábavné kolegy. Je toho mnohem víc. Každý známe pyramidu potřeb, takže víme, že si tou prací musíme vydělat tolik peněz, abychom pokryli své základní potřeby. Současně je potřeba, aby nás práce uspokojovala. Abychom měli z odvedené práce dobrý pocit. Ten by měl být cílem […]
Čtěte více »

Fungující vztahy

Jak na fungující vztah? Proč jsou pro nás důležité dobré a fungující vztahy? Aby byla uspokojena naše potřeba lásky a sounáležitosti viz pyramida potřeb.  Když bude uspokojena tato potřeba, bude to mít kladný vliv i na naše vztahy na pracovišti, ať už s kolegy nebo hotelovými klienty. Koučové osobních vztahů nám tedy neustále radí, jak vztah […]
Čtěte více »

Intenzivní management nebo šikana?

Intenzivní management Ve století zábavy jsme si vyvinuli nízkou toleranci na cokoliv, co je nám nepříjemné. Zastrašování je však stále trend napříč všemi druhy pracovišť. Někteří manažeři jsou dobří, jiní špatní. Někteří jsou při dosahování cílů efektivnější. Každý manažer má svůj styl vedení, který je podmíněn jeho osobností a vlastnostmi. Všude se najdou manažeři, o […]
Čtěte více »

Jak být spokojený

Spokojenost v práci i ve vztahu Jak už bylo mnohokrát řečeno práce v hotelu a v gastronomii a ve službách obecně je velmi psychicky náročná. Abychom mohli čelit tlaku ze strany klientů a nadřízených, musíme se v prvé řadě dobře cítit – musíme být spokojeni. Spokojeni se cítíme, když jsou uspokojeny naše potřeby. Ty už […]
Čtěte více »

Vedení je o respektování

Úspěšná firma je o respektu Co dělá společnost opravdu úspěšnou? Nabízí se mnoho odpovědí na tuto otázku. Někteří si myslí, že je to všechno o vedení. Jiní říkají, že to záležitost celého kolektivu. Rozhodně je to o vzájemném respektu. Chcete-li mít úspěšnou firmu a plný hotel a prosperující restauraci, pak se držte následujících rad. Koho […]
Čtěte více »

Co je potřeba k pracovnímu postupu

Jak být povýšen? Během své kariéry procházíte širokou škálou situací. Obdobím, které doprovází nejvíce emocí a nejistoty, u všech zúčastněných, je pracovní postup. Na ty pracovně povýšené může padnout nejistota. Naopak ti, kteří povýšení nebyli, to mohou cítit jako křivdu či nespravedlnost. V prvé řadě je potřeba si uvědomit, že hlavním důvodem proč byl konkrétní […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com