Hotely hotelům přináší nové trendy ve vybavení hotelů a restaurací a jejich zařízení.
SEO živé nebo mrtvé?
Má SEO budoucnost? Často slyším, že je SEO mrtvé, a že už není potřeba. Faktem je, že vznikají neustále nové stránky, e-shopy, blogy a zahlcují internetovou síť informacemi. Aby roboti s tohoto množství informací vyfiltrovali tu nejrelevantnější, týkající se klíčového slova, bude podle mého názoru vždy potřeba stránky optimalizovat. Je pravda, že celá řada SEO […]Čtěte více »
Zaměstnanecké benefity
Zaměstnanecké výhody, neboli benefity Na rozdíl od mezd a platů nebývají benefity obvykle vázány na výkon pracovníka. Někdy se však při jejich poskytování přihlíží k funkci, k postavení pracovníka v hotelu, k době zaměstnání a zásluhám. Důležitým faktorem při rozhodování vedení o poskytování zaměstnaneckých výhod je otázka, do jaké míry umožnit volitelnost a přizpůsobivost benefitů […]Čtěte více »
Změny ve vývoji sociálních médiích
Nestíháte sledovat trendy v sociálních médiích? Je to rok, co se zabil parašutista, který vysílal na sociální síti svou smrt v přímém přenosu. Je velmi pravděpodobné, že neměl v úmyslu se zabít, v každém případě to nebyl první případ. Díky novým technologiím a zvyšujícímu se počtu jejich uživatelů, nebyl ani poslední, což potvrdily dvě slečny […]Čtěte více »
Jak zajistit dokončení online rezervace?
Proč klient nedokončí online rezervaci? Často se stává, že i přes to, že máte na svých stránkách možnost online rezervace, lidé ji dostatečně nevyužívají. Překonvertovat návštěvníka stránek na zákazníka je totiž velmi složitý proces. Zejména závěrečná fáze rezervace – vyplnění osobních údajů a vložení kreditní karty – je místo, kde si to většina zákazníků rozmyslí […]Čtěte více »
Organické vyhledávání na sociálních sítích
Jak mít lépe dohledatelný profil na sociálních sítích? To, že Facebook zobrazuje vaše příspěvky pouze asi 20% našich fanoušků, si uvědomujeme a proto se snažíme maximalizovat dosah. Málo kdo si však uvědomuje, že uživatelé sociálních sítí vyhledávají i podle klíčových slov. Z toho vyplývá, že bez klíčových slov v názvech profilů a bez SEO optimalizace […]Čtěte více »
Proč analyzovat segmenty?
Průměrná cena jednotlivých segmentů Správná kombinace prodeje různým segmentům v různém období může výrazně zvýšit zisky hotelu. Jestliže hotel plní klientela ze segmentů s nižší průměrnou cenou, pak je jasné, že k maximalizaci zisku je nutné zjistit potřeby klientů v segmentech s vyšší cenou a cílit prodej na ně. Prvním krokem je pochopení nákupního chování […]Čtěte více »
Přednášky z Barcampu 2017
Vybrali jsme pro vás nejužitečnější přednášky z letošního plzeňského Barcampu, které určitě stojí za shlédnutí. První je o tom, na co si dát pozor při psaní textů pro web a celkově o copywritingu a druhá je o tom, proč je potřeba propagovat firmu na sociálních sítích. Rozhodně stojí za vidění také SEO, které funguje. I […]Čtěte více »
Marketing v reálném čase
Propagujte se teď a tady Průběžné vytváření obsahu a prezentace v reálném čase je nyní dominantní a musí tak být klíčovým prvkem marketingového plánu. I když by nebylo moudré podceňovat vliv tradičního marketingu, je potřeba dávat o sobě vědět v pravidelných intervalech zejména prostřednictvím sociálních médií. Myslete na svůj profil na Facebooku jako druhou webovou […]Čtěte více »
Google radí jak na PPC
PPC – nechte si poradit přímo od Googlu Pokud jste se rozhodli vytvořit si, spravovat a testovat PPC kampaně na Googlu, tak následující přednášky rozhodně stojí za to vidět. Není nad to, nechat si poradit odborníky přímo z Googlu. Osobně se docela divím, jak nízký počet zhlédnutí tyto přednášky zatím mají, ale vše je dočasné. V […]Čtěte více »
Co hoteloví hosté požadují?
Co chce dnešní hotelový host? Klientela se mění. Lidé jsou čím dál tím více informováni. Mají vyšší kupní inteligenci. Dříve, než do něčeho investují, tak si seženou co nejvíce informací a dnešní technologie jim v tom pomáhají. Dnešní zákazník chce uspokojit všechny své smysly, aby byl jeho zážitek 100% a mohl se o něj podělit […]Čtěte více »