vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

Proč lidé upřednostňují rezervační systémy

Proč lidé upřednostňují rezervaci přes rezervační systémy Všichni vymýšlíme strategie, jak zvýšit počet přímých rezervací. Optimalizujeme naše webové stránky, zlepšujeme jejich použitelnost, platíme í PPC. Přesto rezervací přes webové stránky není tolik, jako přes internetové rezervační systémy. Přesvědčení, že si turisté raději rezervují hotel přímo, a že zprostředkovatelé jako Booking.com, Expedia a další mají malou […]
Čtěte více »

SEO v roce 2020

SEO optimalizace v roce 2020 Optimalizační techniky pro zvýšení návštěvnosti webových stránek se neustále vyvíjejí. Existují sofistikované SEO nástroje pro analýzu klíčových slov, použitelnosti webu, chování návštěvníků na stránkách a podobně. Všechny slouží k tomu, aby byl maximalizován konverzní poměr stránek ve stále rostoucím konkurenčním prostředí na internetu.   Na jaké složky SEO je třeba […]
Čtěte více »

Silvestrovský stůl

Co dát na silvestrovský stůl? Silvestrovské oslavy příchodu nového roku se obvykle protáhnou od večeře až do brzkých ranních hodin. Pivo, víno, sekt i koňak a brandy teče proudem a k tomu je nutné podávat i vhodné pokrmy, které se k této příležitosti hodí a bez kterých by to žaludek špatně snášel. Kromě slavnostního menu, […]
Čtěte více »

Vánoční tabule

Štědrovečerní tabule Statistiky poslední doby ukazují, že se řada lidí obejde bez předvánočního shonu. Mnoho lidí cestuje před vánoci do jiných zemí, aby poznali i jiné vánoční zvyky. Stejně tak jezdí, už řadu let, mnoho turistů k nám, aby prošli vánoční trhy na Staroměstském náměstí, ochutnali svařené víno a punč, vánočního kapra, bramborový salát a […]
Čtěte více »

Manažerská rozhodnutí

Rozhodovací schopnosti manažerů Manažerská rozhodnutí jsou taková, která musí člověk učinit v určitou chvíli, ale zpravidla až budoucnost ukáže, zda to bylo rozhodnutí správné či nikoliv. Udělat to správné rozhodnutí není často vůbec snadné zejména ve chvíli, kdy člověk volí z více variant, nebo kdy rozhoduje pod tlakem vnějších okolností. Celá řada lidí nedokáže rozhodnutí […]
Čtěte více »

Důsledky technologických změn v hotelnictví

Jak online aplikace mění chování lidí? Rozvoj sociálních sítí a mobilních aplikací způsobil změnu ve strategií celé řady hotelů a restaurací. Víme, že díky online aplikacím se zvýšil počet stížností, a současně klesly tržby restauracím i hotelům. Analýzy ukázaly, že se zvýšila délka oběda běžného zákazníka z důvodu focení jídla a sdílení fotografií na sociálních sítích. Tím […]
Čtěte více »

Proč se zaměřit na obsahový marketing

Proč dělat kvalitní obsahový marketing? Pomocí kvalitního obsahového marketingu můžete budovat smysluplné vztahy se svými klienty. Zaměřte se na budování důvěry, nikoliv na honbu za návštěvností webu. Měření oblíbenosti webu pomocí návštěvnosti stejně není přesné. Mnoho návštěv je pouze příležitostných a jednorázových. Vytvářejte texty pro web tak, aby tyto informace byly hodnotné pro vaše stálé […]
Čtěte více »

Jak na brigádníky?

Jak donutit brigádníky odvádět kvalitní práci Brigádníci jsou od toho, aby nám v hotelu nebo v restauraci pomohli zajistit kvalitní chod provozu. Většina brigádníků však patří mezi podprůměrné členy týmu a často udělají více škody než užitku. U pohovoru sice projeví zájem o práci, ale už při prvním školení nedávají pozor, když něčemu nerozumí, tak […]
Čtěte více »

Otázky u pohovoru

Otázky, které byste také mohli dostat u pohovoru Amazon před nějakým časem zveřejnil otázky, které klade u pohovoru. Vybírám některé z nich, které by vás mohli překvapit. Přestože se oblast HR neustále vyvíjí a otázky u pohovoru se mění, je třeba se předem připravit, aby vás personalista nezvyklou otázkou nepřekvapil. Také mějte na paměti, že […]
Čtěte více »

Dosah příspěvků na Facebooku

Jak zvýšit dosah příspěvků na Facebooku Dosah příspěvků na Facebooku je již tak minimální, že si člověk říká, zda se vyplatí trávit čas vytvářením stále nového obsahu. Firmy se již nyní spoléhají na placené příspěvky, u kterých je jistota, že je fanoušci zaznamenají, a že na ně zareagují. Tlačenice na hlavní stránce neustále roste, a […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com