vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

Jak je stará vaše cílová skupina

Jaký je průměrný věk vašeho hosta? Hotelnictví je jeden z mála oborů, ve kterém si můžeme snadno a rychle zjistit průměrný věk klientů, díky povinnosti vyplňovat pro cizineckou policii věk zahraničních klientů do domovní knihy. Tento údaj nám řekne, jak staří či mladí klienti v našem hotelu přebývají a převládají. Pokud se však neorientujete na […]
Čtěte více »

Jak objednat online marketing

Jak outsourcovat online marketing Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem. Na co se zaměřit? Stanovte budget, který […]
Čtěte více »

Zaučení nových zaměstnanců

Nepodceňujte zaučení nových zaměstnanců V dnešní době se zaškolení nových zaměstnanců nevěnuje příliš mnoho pozornosti. Většinou mají jeden až dva dny na to, aby se naučili hlavní funkce hotelového systému. Pak jsou hozeni do vody a musí plavat. Zaškolení stojí majitele hotelů čas i peníze a jenom v těch největších hotelech si uvědomují, že čím […]
Čtěte více »

Efektivní vyjednávání

Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]
Čtěte více »

Čas k dílu, čas k jídlu

Staráte se o sebe dostatečně? My všichni máme stejných 24 hodin každý den, ale!! Pracujeme, když máme pracovat, jíme, když potřebujeme doplnit energii a odpočíváme, když potřebujeme nabrat sílu? Znáte to, v sezóně přijdete ráno do hotelu, vyřídíte hosty na odjezdu a e-mailové požadavky, hodiny utíkají jako voda a než si stihnete vypít ranní čas […]
Čtěte více »

Rovnováha mezi prací a odpočinkem

Jak dosáhnout rovnováhy mezi prací a odpočinkem Všeobecná rada zní: „Nezůstávejte v práci déle.“ Mnohokrát jsem slyšela, že v práci zůstávají déle ti neschopní, protože ti schopní stihnou vše v pracovní době. Takovou hloupost si může myslet jenom člověk, který v životě nepracoval v hotelu nebo v restauraci anebo tam byl pouze “zaměstnán” a to […]
Čtěte více »

Jste v práci spokojeni?

Určitě vás práce uspokojuje? Abychom byli v práci spokojeni, tak nestačí mít jen zábavné kolegy. Je toho mnohem víc. Každý známe pyramidu potřeb, takže víme, že si tou prací musíme vydělat tolik peněz, abychom pokryli své základní potřeby. Současně je potřeba, aby nás práce uspokojovala. Abychom měli z odvedené práce dobrý pocit. Ten by měl být cílem […]
Čtěte více »

Intenzivní management nebo šikana?

Intenzivní management Ve století zábavy jsme si vyvinuli nízkou toleranci na cokoliv, co je nám nepříjemné. Zastrašování je však stále trend napříč všemi druhy pracovišť. Někteří manažeři jsou dobří, jiní špatní. Někteří jsou při dosahování cílů efektivnější. Každý manažer má svůj styl vedení, který je podmíněn jeho osobností a vlastnostmi. Všude se najdou manažeři, o […]
Čtěte více »

Vedení je o respektování

Úspěšná firma je o respektu Co dělá společnost opravdu úspěšnou? Nabízí se mnoho odpovědí na tuto otázku. Někteří si myslí, že je to všechno o vedení. Jiní říkají, že to záležitost celého kolektivu. Rozhodně je to o vzájemném respektu. Chcete-li mít úspěšnou firmu a plný hotel a prosperující restauraci, pak se držte následujících rad. Koho […]
Čtěte více »

Co je potřeba k pracovnímu postupu

Jak být povýšen? Během své kariéry procházíte širokou škálou situací. Obdobím, které doprovází nejvíce emocí a nejistoty, u všech zúčastněných, je pracovní postup. Na ty pracovně povýšené může padnout nejistota. Naopak ti, kteří povýšení nebyli, to mohou cítit jako křivdu či nespravedlnost. V prvé řadě je potřeba si uvědomit, že hlavním důvodem proč byl konkrétní […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com