vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

Zaučení nových zaměstnanců

Nepodceňujte zaučení nových zaměstnanců V dnešní době se zaškolení nových zaměstnanců nevěnuje příliš mnoho pozornosti. Většinou mají jeden až dva dny na to, aby se naučili hlavní funkce hotelového systému. Pak jsou hozeni do vody a musí plavat. Zaškolení stojí majitele hotelů čas i peníze a jenom v těch největších hotelech si uvědomují, že čím […]
Čtěte více »

Proč se zaměřit na obsahový marketing

Proč dělat kvalitní obsahový marketing? Pomocí kvalitního obsahového marketingu můžete budovat smysluplné vztahy se svými klienty. Zaměřte se na budování důvěry, nikoliv na honbu za návštěvností webu. Měření oblíbenosti webu pomocí návštěvnosti stejně není přesné. Mnoho návštěv je pouze příležitostných a jednorázových. Vytvářejte texty pro web tak, aby tyto informace byly hodnotné pro vaše stálé […]
Čtěte více »

Jak na brigádníky?

Jak donutit brigádníky odvádět kvalitní práci Brigádníci jsou od toho, aby nám v hotelu nebo v restauraci pomohli zajistit kvalitní chod provozu. Většina brigádníků však patří mezi podprůměrné členy týmu a často udělají více škody než užitku. U pohovoru sice projeví zájem o práci, ale už při prvním školení nedávají pozor, když něčemu nerozumí, tak […]
Čtěte více »

Otázky u pohovoru

Otázky, které byste také mohli dostat u pohovoru Amazon před nějakým časem zveřejnil otázky, které klade u pohovoru. Vybírám některé z nich, které by vás mohli překvapit. Přestože se oblast HR neustále vyvíjí a otázky u pohovoru se mění, je třeba se předem připravit, aby vás personalista nezvyklou otázkou nepřekvapil. Také mějte na paměti, že […]
Čtěte více »

Dosah příspěvků na Facebooku

Jak zvýšit dosah příspěvků na Facebooku Dosah příspěvků na Facebooku je již tak minimální, že si člověk říká, zda se vyplatí trávit čas vytvářením stále nového obsahu. Firmy se již nyní spoléhají na placené příspěvky, u kterých je jistota, že je fanoušci zaznamenají, a že na ně zareagují. Tlačenice na hlavní stránce neustále roste, a […]
Čtěte více »

Systémy Business Intelligence

Je Excel za zenitem? Systémy Business Intelligence (BI) shromažďují interní a externí obchodní data, která pak analyzují a pomáhají tak vedoucím pracovníkům učinit správná obchodní rozhodnutí. Pomocí těchto nástrojů se tvoří statistické sestavy a grafy, které ukazují nejen stávající stav obchodu, ale pomocí nich lze předpovídat vývojový trend. Na základě těchto předpovědí se dají vytvořit […]
Čtěte více »

Odpor ke změnám

Příčiny odporu ke změnám Potřebu změny vyvolává nejen situace na trhu a konkurenční boj, ale také politická a ekonomická situace. Z vnitřních vlivů je to pak změna ve vedení firmy, změna strategie a s tím spojená změna zavedených postupů. Každá změna může vyvolat větší či menší odpor. Ten se může projevovat jak u zaměstnanců, tak […]
Čtěte více »

Brigádníci v hotelu

Zaměstnáváte v hotelu brigádníky? Celá řada hotelů pokrývá služby prakticky na všech úsecích brigádníky. Jsou to studenti vysokých škol, kteří potřebují získat praxi. Zaměstnávání brigádníků z řad studentů vysokých škol má celou řadu výhod a nevýhod. O tom, zda převažují výhody nebo nevýhody vědí zejména jejich spolupracovníci. Jaké plynou hotelu výhody ze zaměstnávání brigádníků? Je […]
Čtěte více »

Optimalizace použitelnosti webu

Jak zjistíte nedostatky v použitelnosti? Jedním z nejdůležitějších důvodů, proč má váš hotel webové stránky je získávání hotelových hostů. Konverze je to, co způsobí, že si návštěvník vašich webových stránek udělá online rezervaci. O tom je zmínka již v našem článku „Účel webových stránek“. Aby si návštěvník rezervaci udělal, musí si stránky získat jeho důvěru […]
Čtěte více »

Profesní koučink

Využíváte služeb profesionálních školitelů a koučů? Skoro každý hotel již využil nebo využívá trenérů, koučů a školitelů pro školení svých zaměstnanců v běžných měkkých dovednostech profesionální obsluha komunikace se zákazníkem telefonická konverzace jak zvládat stres v sezóně Při zavádění změn a pro dosažení efektivity procesů a lepších výsledků už je potřeba oslovit velmi kvalitního kouče. […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com