vše pro hotely a restaurace

all-you-can-eat-buffetZvyšující se nároky nebo nenasytnost?

„…Nejzdatnější … hrabaly do loren i rukama, když nedosáhly na příslušnou naběračku nebo kleště, aby urvaly co nejvíce,…. Při snídaních se nerozpakovaly sebrat na dámských WC toaletní sáčky na dámské vložky, do kterých uložily takové množství vařených vajec na tvrdo co se jich tam vešlo…..“ celý článek na Recenze.cz

Připomíná vám to něco?

Jestli si myslíte, že se něco takového děje pouze ve vašem hotelu, tak se mýlíte. Děje se to všude. Jenom si zadejte do vyhledávače klíčové slovo „nenasytnost hotelových hostů“ a uvidíte. Nenasytnost a plýtvání je důsledkem výchovy v rodině, takže je jasné, že tyto lidi během jejich pobytu ve vašem hotelu nepřevychováte.

Všichni to znáte. Hosté si vezmou na snídaňovém bufetu množství jídla do sáčku ještě minimálně na oběd a večeři, po recepčních požadují zatelefonovat tam a jinam, aby ušetřili za volání ze svého mobilu, chtějí nejen o 2 role toaletního papíru více, ale také různé kancelářské potřeby, obálky, euro-obaly, tašky, sáčky. Na památku si pak při odjezdu přibalí hotelové ručníky, pantofle nebo župany, z restaurace si odnesou otvíráky, popelníky, skleničky a další inventář.

Náklady hotelů a restaurací se tak výrazně zvyšují přesto, že se cena ubytování v Praze dlouhodobě nezvedá.

Jak zmírnit škody?

Řešením je zvýšení cen ubytování, ale v tak velké konkurenci se najde vždy někdo, kdo na internetových systémech zveřejní cenu nižší. Dalším řešením je pak zpoplatnění těchto extra služeb, rolí papíru na víc, kancelářských potřeb a podobně. Tím se ovšem nevyhnete tomu, že to budou lidé krást nebo uveřejní na internetu recenzi, ve které napíší, že jim hotel neposkytl dostatek toaletní papíru a tím neuspokojil jejich základní potřebu.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: The Simpsons



Související články:

Jak snížit hotelové náklady Proč uzavírat barterové obchody  Jak stanovit BAR Jak ovlivnit hodnocení hotelů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení