Hotely hotelům přináší nové trendy ve vybavení hotelů a restaurací a jejich zařízení.
Správa PPC
Jak na správu PPC Všichni si uvědomujeme důležitost a výhody placených kampaní ve vyhledávačích, díky kterým se odkaz na náš hotel zobrazí na předních místech. Tři první místa jsou totiž nezobrazovanější. To je důvod, proč se tam, alespoň na čas dostat, když je to za přijatelnou cenu za proklik. Základní přípravu jste určitě zvládli. Máte-li […]Čtěte více »
Jak psát příspěvky na Instagramu
Jak na obsah příspěvků na Instagramu Poslední změna algoritmu na Instagramu způsobila to, že se sloupky nyní objevují na základě toho, jak velký je pravděpodobný zájem uživatelů o konkrétní obsah. To znamená, že fotografie a videa s komentářem mají větší šanci na lepší zviditelnění než ty bez komentáře. Titulky na Instagramu mohou obsahovat až 2200 […]Čtěte více »
Jak na efektivní prodej dárkových poukazů
Zefektivněte prodej dárkových poukazů Novým projektem liberecké digitální agentury UVM interactive je GRANDION – prodej dárkových poukazů online. Tento projekt nabízí komplexní řešení prodeje dárkových poukazů a voucherů. Je vhodný pro hotely, restaurace, salóny, wellness centra, lázně, divadla, nákupní centra – zkrátka pro všechny, kdo nabízí dárkové poukazy. Princip spočívá ve vytvoření e-shopu na webových stránkách […]Čtěte více »
Tipy pro správu sociálních médií
Jak zlepšit správu firemních profilů Sociální média se stala nezbytným nástrojem pro budování povědomí o hotelu a restauraci a pro komunikaci a udržení dobrých vztahů se zákazníky. Odhaduje se, že v následujících třech letech stoupne interakce na sociálních sítích mezi kupujícím a prodávajícím až o 85%. Abychom se připravili na zvýšení prodeje přes profily na […]Čtěte více »
E-mailingové nástroje
Jak vybrat e-mailingový nástroj E-mailing je vysoce efektivní marketingový nástroj za velmi nízkou cenu. Umožní vám rychle poslat e-mailové zprávy každému člověku na vašem seznamu. E-mailingové nástroje jsou velmi kvalitní a dnes již cenově přijatelné. Mají přívětivé administrační rozhraní, nabízí spoustu grafických šablon i jejich úpravu, řada funkcí je automatická a součástí jsou i analytické […]Čtěte více »
Outsourcing v hotelnictví
Proč je outsourcing v hotelnictví výhodný? Při outsourcingu hotel vyčlení různé činnosti, které svěří externím firmám na základě smlouvy o dlouhodobé spolupráci. Výhodou je minimalizování hotelových nákladů zejména v mimosezóně, kdy hotel nemusí platit fixní plat stálým zaměstnancům například housekeepingu v době, kdy není kapacita zcela obsazena. Kde je možné outsourcing v hotelu využít? Stravovací […]Čtěte více »
Jak naplnit hotel?
Kroky úspěšného prodeje Poznejte potřeby svých hostů Všichni si myslíme, že víme, co hosté očekávají – kvalitní vybavení a služby, dobré jídlo, rychlou WiFi zdarma. Ale je to opravdu všechno? Požadavky klientů se stále násobí. Dnes už nestačí jen čisté prostěradlo a teplá voda. Musíme maximálně uspokojit i velmi individální požadavky. Z tohoto důvodu je nezbytně […]Čtěte více »
Propojte prodejní a propagační kanály
Proč propojit propagační kanály s prodejními? Propagační kanály jako jsou například sociální sítě nebo různé články v časopisech mají za úkol prezentovat potencionálním klientům vaše služby. Vyprávějí příběhy lidí, kteří vás již navštívili a odnesli si s sebou nezapomenutelné zážitky ať už gastronomické nebo akční. Získá-li čtenář při čtení článků nebo zhlédnutí videa pozitivní emoce, […]Čtěte více »
Nevšední hotelové atrakce
Ozvláštněte svůj hotel a restauraci Pozitivně zapůsobit na klienta, aby napsal dobré hodnocení, je dnes cílem každého hotelu. Poskytnout mu zážitek, na který bude dlouho vzpomínat je ta správná cesta. Chcete mít tedy v hotelu něco co jiní nemají ? Chcete zapůsobit na hosty svého hotelu a restaurace tak, že se o svém zážitku podělí […]Čtěte více »
Co nás čeká v roce 2017
Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]Čtěte více »