vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům nabízí zajímavé rady a tipy pro majitele a zaměstnance hotelů, restaurací a dalších služeb v oblasti ubytování a stravování.

Proč lidé používají systém Airbnb

Proč je a bude Airbnb populární? Systém Airbnb využívají lidé dvěma způsoby. Ti první chtějí cestovat a užívat si pobyt v cizím městě jinak než z hotelu nebo hostelu. Ti druzí mají volný dům, byt nebo pokoj a chtějí ho pronajímat jinak než dlouhodobě a jiným lidem, než těm místním. Obě skupiny však mají jedno […]
Čtěte více »

Jak je stará vaše cílová skupina

Jaký je průměrný věk vašeho hosta? Hotelnictví je jeden z mála oborů, ve kterém si můžeme snadno a rychle zjistit průměrný věk klientů, díky povinnosti vyplňovat pro cizineckou policii věk zahraničních klientů do domovní knihy. Tento údaj nám řekne, jak staří či mladí klienti v našem hotelu přebývají a převládají. Pokud se však neorientujete na […]
Čtěte více »

Jak objednat online marketing

Jak outsourcovat online marketing Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem. Na co se zaměřit? Stanovte budget, který […]
Čtěte více »

Efektivní vyjednávání

Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]
Čtěte více »

Čas k dílu, čas k jídlu

Staráte se o sebe dostatečně? My všichni máme stejných 24 hodin každý den, ale!! Pracujeme, když máme pracovat, jíme, když potřebujeme doplnit energii a odpočíváme, když potřebujeme nabrat sílu? Znáte to, v sezóně přijdete ráno do hotelu, vyřídíte hosty na odjezdu a e-mailové požadavky, hodiny utíkají jako voda a než si stihnete vypít ranní čas […]
Čtěte více »

Důslednost a disciplína

Jak být důsledný Znáte to, něco rozděláte a už to nedokončíte, protože máte pocit, že něco jiného je zrovna důležitější. To důležitější, když je složité, tak u první překážky opustíte a necháte rozdělané. Tak se nedokončené věci hromadí a vy máte pocit, že je toho na vás moc a nic se vám nedaří. Tento pocit […]
Čtěte více »

Rovnováha mezi prací a odpočinkem

Jak dosáhnout rovnováhy mezi prací a odpočinkem Všeobecná rada zní: „Nezůstávejte v práci déle.“ Mnohokrát jsem slyšela, že v práci zůstávají déle ti neschopní, protože ti schopní stihnou vše v pracovní době. Takovou hloupost si může myslet jenom člověk, který v životě nepracoval v hotelu nebo v restauraci anebo tam byl pouze “zaměstnán” a to […]
Čtěte více »

Fungující vztahy

Jak na fungující vztah? Proč jsou pro nás důležité dobré a fungující vztahy? Aby byla uspokojena naše potřeba lásky a sounáležitosti viz pyramida potřeb.  Když bude uspokojena tato potřeba, bude to mít kladný vliv i na naše vztahy na pracovišti, ať už s kolegy nebo hotelovými klienty. Koučové osobních vztahů nám tedy neustále radí, jak vztah […]
Čtěte více »

Tapetování pokojů

Tapetování hotelových pokojů a konferenčních sálů Většina hotelů tapety na stěny hotelových pokojů, salónků a kongresových prostor nepoužívá. Bojí, že budou náročnější na údržbu než malba, která se dá průběžně opravovat. Faktem je, že tapety častěji vytváří lepší dojem útulnosti než malba a mohou dokonce zlepšit akustiku v kongresovém sále. V dnešní době se používají tapety […]
Čtěte více »

Intenzivní management nebo šikana?

Intenzivní management Ve století zábavy jsme si vyvinuli nízkou toleranci na cokoliv, co je nám nepříjemné. Zastrašování je však stále trend napříč všemi druhy pracovišť. Někteří manažeři jsou dobří, jiní špatní. Někteří jsou při dosahování cílů efektivnější. Každý manažer má svůj styl vedení, který je podmíněn jeho osobností a vlastnostmi. Všude se najdou manažeři, o […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com