vše pro hotely a restaurace

Hotely Hotelům poskytují informace o novinkách ve vybavení restaurací a jejich kuchyní.

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Hotelový ChatBot

Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]
Čtěte více »

Změkčovače vody

Jak změkčit tvrdou vodu Všichni v kuchyni a v restauraci si dnes již nedovedou představit mytí nádobí ve dřezu. Myčky jsou standardním vybavením, a když náhodou nefungují, je to učiněná katastrofa. Nefunkční myčku může mít na svědomí i tvrdá voda, proto se dnes běžně používají změkčovače vody. Pokud používáte systémy pro změkčení vody nejen v […]
Čtěte více »

Online Marketing se rozdělil

Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]
Čtěte více »

Kvalitní káva

Kvalitní káva v každém hotelu Každá maličkost, která udělá našim hotelovým hostům radost, se počítá. Každá drobnost, která klienta dobře naladí, vede k tomu, že nakonec napíše pozitivní hodnocení na náš hotel. Nezapomínejme tedy na každodenní maličkosti, mezi které patří i dobrá káva. Většina lidí, si nedokážete představit snídani bez kávy, proto káva nesmí chybět […]
Čtěte více »

Jak na teplou vodu efektivně a ekonomicky

Bojler, průtokový ohřívač, anebo…? V hotelu, kde neteče teplá voda, se nikdo neubytuje. Je-li hotel, penzion či restaurace v lokalitě, kde není možnost napojení na dodávku teplé vody, pak je základním požadavkem rychlý a efektivní ohřev studené vody, s co nejnižším dopadem na finanční rozpočet společnosti. Možností se nabízí hned několik. Příprava teplé vody Existují […]
Čtěte více »

Ubytovací zařízení bez kvalitního zabezpečení? Nemožné!

Na hotel bez kvalitního zabezpečení zapomeňte! Provozujete hotel, penzion či obdobné ubytovací zařízení? Pak zapomeňte na představu, že ušetříte za kvalitní zabezpečení! Nikdo vám totiž nepochválí pobyt a nenapíše na něj pozitivní recenzi za luxusní vybavení pokojů, čistou koupelnu, chutné jídlo ani klidnou lokalitu, pokud se nebude cítit ze 100 % v bezpečí jak co […]
Čtěte více »

Velikonoční dekorace

Velikonoční výzdoba hotelu Pro hotely jsou Velikonoce hlavně svátkem jara. Po odstranění vánoční výzdoby je to první významné zdobení hotelových prostor, které je rozjasní a rozzáří. Využívají se jarní květiny, malovaná vajíčka, figurky kuřátek, zajíčků a nesmí chybět ani beránek. Celá řada hotelů a penzionů se nebrání ani umístění živých králíčků do ohrádky v hale […]
Čtěte více »

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

Excel snadno a rychle

Každý hotel má svůj Excel Microsoft Office se za roky své existence stal pro mnohé hotely, penziony a restaurace nepostradatelný společníkem. Všichni jej používáme dnes a denně a prakticky si bez něj nedokážeme představit pracovní den. Nejdůležitější je pro nás Outlook a zejména Excel. Všechny tabulky, statistické a cenové přehledy, forecasty, analýzy klíčových slov pro […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com