Účetnictví hotelu
Velké hotely mají účetní oddělení. Jedná-li se o malý či střední hotel nebo penzion, je výhodnější uzavřít smlouvu s nějakou renomovanou společností zabývající se vedením účetnictví. Účetnictví se kvůli neustálým legislativním změnám stává pro jedince náročné časově a pro podnik finančně. Každý/á kvalitní účetní se musí účastnit různých školení, aby měl/a neustálý přehled o změnách v legislativě, a toto školení musí hotel nebo společnost zaplatit.
Pro komunikaci s úřady je pečlivě vedená účetní evidence nezbytná. Je tedy potřeba zjistit náklady na hlavní pracovní poměr finanční a mzdové účetní, a na její či jeho školení. Pokud si hotelová společnost najme externí účetní firmu, pak jednoznačně ušetří minimálně na školeních těchto zaměstnanců. Každá renomovaná účetní firma sama sleduje legislativní změny a školí své zaměstnance.
Jaké má ousourcované účetnictví výhody?
Vedení účetnictví externí firmou přináší podnikům (hotelům, penzionům a restauracím) také záruku profesionálně odvedené práce v případě, že je účetnictví vedeno skutečnými odborníky. Vyberte si ty s dobrými referencemi a zkušenostmi.
Jaké služby poskytují?
Navíc tyto firmy jsou schopny zajistit široké portfolio služeb, a to nejen v rámci vedení účetnictví, zpracování daňových přiznání a jednání s úřady, ale také zpracování mezd, poradenství, daňový audit i vyplnění statistických reportů. Na jednom místě lze tak najít komplexní podporu podnikání, která vám v hotelu ušetří čas, který budete moci věnovat svým hotelovým hostům.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Články související s účetnictvím:
Dlouhodobý majetek, Oběžná aktiva, Rezervy, Krátkodobé a dlouhodobé závazky, Investice, Výnosy, peněžní prostředky a pohledávky
Napsat komentář