Magazín Hotely Hotelům přináší rady a tipy jak na prodej přes internetové rezervační systémy.
Cenová parita a GTA
Proč držet cenovou paritu? Důvody, proč dodržovat cenovou paritu jsou jasné, odstraníte boj s ostatními partnery, kteří sledují svou konkurenci na B2B internetových systémech a vidí, že mají nižší ceny a zasílají vám stížnosti. Dále tím získáte více rezervací z více zdrojů a dosáhnete vyšší průměrné ceny za pokoj. Problematice, kdy hotel má na svých […]Čtěte více »
Rezervační systém Orbitz
Rezervační systém Orbitz Velké internetové rezervační systémy jsou neustále optimalizovány, aby byly uspokojeny potřeby náročných uživatelů. Výjimkou není ani americký systém Orbitz, který se v minulosti spojil se systémy eBookers, HoteluClub, RatesTogo a CheapTickets. Díky spojenému administračnímu rozhraní je možné spravovat všechny tyto systémy najednou. Se systémem Orbitz je možné se spojit také přes Globální […]Čtěte více »
Poptávkové ubytovací systémy
Poptávkové ubytovací systémy Vedle rezervačních systémů jsou na internetu stovky až tisíce poptávkových systémů, které se specializují na nabídku hotelů a ubytovacích zařízení. Umožňují uživatelům internetu objednat si ubytování v určitém termínu a lokalitě. Jaký je rozdíl mezi poptávkovým a rezervačním systémem? Rezervační systém umožňuje přímou rezervaci. To znamená, že hotel vloží do administračního rozhraní […]Čtěte více »
Filtrování na rezervačních systémech
Filtrování na rezervačních systémech Internetové rezervační systémy se neustále vyvíjejí a přizpůsobují uživatelům. Před léty mohl uživatel filtrovat hotely pouze podle lokality, počtu hvězdiček a hodnocení klientů. Později byla přidána možnost filtrovat podle hotelového řetězce a čtvrti města. Možnost filtrování podle toho jestli je hotel v historickém centru nebo blízko výstaviště se ukázala jako velmi […]Čtěte více »
Jak sledovat hodnocení hotelů na internetu
Reputation Management a systém TrustYou Osobní doporučení jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících jakoukoliv volbu. Bylo tomu tak vždy a o to více to platí v době rozvoje sociálních médií. Míst, kde může host na internetu uveřejnit pozitivní či negativní recenzi je mnoho. Nejznámější jsou hodnotící systémy jako například Tripadvisor, dále pak hodnotící moduly internetových rezervačních […]Čtěte více »
Hotelový profil na Tripadvisoru
Proč je důležité mít profil na Tripadvisoru? Protože má 260 milionů unikátních návštěv měsíčně. Tripadvisor je největší hodnotící systém na internetu. Je na něm 100 milionů referencí na 2,7 milionu hotelů, restaurací a dalších atrakcí. Operuje ve 34 zemích světa včetně Činy, spojuje řadu dalších portálů a rezervačních systémů. 85% všech klientů věří tomu, co […]Čtěte více »
Internetové rezervační systémy
Co je nejdůležitější prodejní nástroj? Nejdůležitějším nástrojem pro prodej hotelových a ubytovacích kapacit jsou internetové rezervační systémy. Odhaduje se, že jich je na internetu několik tisíc a započítáme-li do nich i poptávkové systémy, přes které je ubytování pouze poptáno, nikoliv rezervováno, dostaneme se na sedmimístné číslo. K tomu je třeba přičíst affiliate programy velkých systémů, […]Čtěte více »