vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší rady a tipy jak na prodej přes internetové rezervační systémy.

Nedokončená online rezervace

Důvody proč klient nedokončí online rezervaci Přestože stále více lidí upřednostňuje rezervaci online, stále internetové rezervační systémy zaznamenávají velké procento lidí, kteří svou online rezervaci nedokončí. Stejně tak my v hotelu slyšíme často od klientů tvrzení, že mu nejde udělat rezervace na našich webových stránkách. Když pak ověřujeme funkčnost booking engine vidíme, že je vše […]
Čtěte více »

Hodnocení a vyhledávače

Viditelnost hodnocení ve vyhledávačích V posledních letech se on-line hodnocení hotelů stalo neuvěřitelně populární. On-line hodnocení zákazníků je  silný nástroj, který ovlivňuje konečné rozhodnutí klienta, zda si u vás rezervaci udělá. Vytvoří si určitou představu a pak hodnotí, popisuje své pocity a uveřejňuje fotografie. Hotely se s tím naučili žít a snaží se poskytovat co […]
Čtěte více »

Podvodníci vydávající se za Expedia UK

Další podvodné útoky na hotely Pár měsíců po tom, co se objevili podvodné e-maily z Polska, a které vypadaly zdánlivě jako maily z Booking.com se nyní objevily podvodné telefonáty. Probíhá to tak, že člověk hovořící anglicky s blízkovýchodním přízvukem se v telefonu představí jako Expedia UK. Vysvětlí vám, že Expedia nyní ověřuje adresy a k tomu potřebuje […]
Čtěte více »

V extranetu Bookingu není mailová adresa hosta

Proč Booking odstranil e-mailové adresy klientů? Určitě jste během posledního týdne zaznamenali, že v extranetu Bookingu už nenajdete přímou e-mailovou adresu na klienta. Stejně tak jako Expedia, tak i Booking.com už neposkytuje hotelům to nejcennější – e-mailové adresy hostů. Pokud u vás host něco zapomene, musíte kontaktovat hosta přes Booking.com. Proč Booking zrušil soukromé e-mailové […]
Čtěte více »

Genius od Bookingu

Program pro korporátní klientelu od Booking.com HRS a Expedia už nejsou jediní, kdo se zaměřují na korporátní a business klientelu. Booking.com a jeho Genius program se na tuto klientelu nyní zaměřuje také. Nástroj vznikl s cílem přivést více hostů do ubytovacího zařízení tak, aby se nezasahovalo do Vašich stávajících dohod s firmami. Lidé a hotely […]
Čtěte více »

Nová aplikace od Bookingu

Aplikace Booking Now Největší rezervační systém Booking.com se chystá zveřejnit online aplikaci pro Apple Watch. Aplikace Booking Now, je první a jediná cestovní aplikace, která uživatelům umožní rezervaci pobytu přímo ze svého Watch. V aplikaci je k dispozici více než 625.000 ubytovacích zařízení ve více než 75.000 místech. Díky použití nové Apple technologii “forcetouch” budou […]
Čtěte více »

Cenová parita v hotelu

Dodržování cenové parity v ubytovacích zařízeních Cílem revenue managementu je maximální navýšení tržeb. Různé cenové strategie a slevy (advanced stay, long stay) se často dostávají do rozporu s cenou pultovou zveřejněnou na recepci hotelu nebo penzionu. Přesto je cenová parita nejdůležitější faktorem prodeje. Navýšení tržeb se dá na recepci a celkově v hotelu řešit up-sellingem […]
Čtěte více »

Hotely na slevových systémech

Jak prodat hotelové služby na slevovém systému? Prodej voucherů a balíčků hotelových služeb na slevových systémech v poslední době zcela zastínil prodej těchto balíčků služeb na internetových aukcích, který zprostředkovával například Cultuzz.com, Animod.de a podobně. Doba, kdy bylo slevových systémů na internetu tolik, že tlačili cenu dolu s cílem prodat i za cenu nižší, než byla […]
Čtěte více »

Expedia a Orbitz

Expedia koupila Orbitz Ještě nedávno se psalo o tom, že je Orbitz na prodej, a že jedná s Googlem. Dnes rozeslala Expedie prohlášení, že je nyní Orbitz její součástí. Související články: Expedia a Travelocity, Expedia a Wotif
Čtěte více »

Hotelový marketing a internetové stránky

Webové stránky hotelu Spojení se světem pomocí internetových stránek, online prezentace a prodej hotelových služeb, je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Internetové stránky hotelu umožňují prezentaci v různých jazykových mutacích, interaktivní komunikaci s klienty, online prodej přes rezervační systém a v neposlední řadě informují o plánovaných akcích, balíčcích služeb a slevách. Při tvorbě hotelových internetových […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available