vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší rady a tipy jak na prodej přes internetové rezervační systémy.

Hodnocení a vyhledávače

Viditelnost hodnocení ve vyhledávačích V posledních letech se on-line hodnocení hotelů stalo neuvěřitelně populární. On-line hodnocení zákazníků je  silný nástroj, který ovlivňuje konečné rozhodnutí klienta, zda si u vás rezervaci udělá. Vytvoří si určitou představu a pak hodnotí, popisuje své pocity a uveřejňuje fotografie. Hotely se s tím naučili žít a snaží se poskytovat co […]
Čtěte více »

Podvodníci vydávající se za Expedia UK

Další podvodné útoky na hotely Pár měsíců po tom, co se objevili podvodné e-maily z Polska, a které vypadaly zdánlivě jako maily z Booking.com se nyní objevily podvodné telefonáty. Probíhá to tak, že člověk hovořící anglicky s blízkovýchodním přízvukem se v telefonu představí jako Expedia UK. Vysvětlí vám, že Expedia nyní ověřuje adresy a k tomu potřebuje […]
Čtěte více »

V extranetu Bookingu není mailová adresa hosta

Proč Booking odstranil e-mailové adresy klientů? Určitě jste během posledního týdne zaznamenali, že v extranetu Bookingu už nenajdete přímou e-mailovou adresu na klienta. Stejně tak jako Expedia, tak i Booking.com už neposkytuje hotelům to nejcennější – e-mailové adresy hostů. Pokud u vás host něco zapomene, musíte kontaktovat hosta přes Booking.com. Proč Booking zrušil soukromé e-mailové […]
Čtěte více »

Genius od Bookingu

Program pro korporátní klientelu od Booking.com HRS a Expedia už nejsou jediní, kdo se zaměřují na korporátní a business klientelu. Booking.com a jeho Genius program se na tuto klientelu nyní zaměřuje také. Nástroj vznikl s cílem přivést více hostů do ubytovacího zařízení tak, aby se nezasahovalo do Vašich stávajících dohod s firmami. Lidé a hotely […]
Čtěte více »

Nová aplikace od Bookingu

Aplikace Booking Now Největší rezervační systém Booking.com se chystá zveřejnit online aplikaci pro Apple Watch. Aplikace Booking Now, je první a jediná cestovní aplikace, která uživatelům umožní rezervaci pobytu přímo ze svého Watch. V aplikaci je k dispozici více než 625.000 ubytovacích zařízení ve více než 75.000 místech. Díky použití nové Apple technologii “forcetouch” budou […]
Čtěte více »

Cenová parita v hotelu

Dodržování cenové parity v ubytovacích zařízeních Cílem revenue managementu je maximální navýšení tržeb. Různé cenové strategie a slevy (advanced stay, long stay) se často dostávají do rozporu s cenou pultovou zveřejněnou na recepci hotelu nebo penzionu. Přesto je cenová parita nejdůležitější faktorem prodeje. Navýšení tržeb se dá na recepci a celkově v hotelu řešit up-sellingem […]
Čtěte více »

Hotely na slevových systémech

Jak prodat hotelové služby na slevovém systému? Prodej voucherů a balíčků hotelových služeb na slevových systémech v poslední době zcela zastínil prodej těchto balíčků služeb na internetových aukcích, který zprostředkovával například Cultuzz.com, Animod.de a podobně. Doba, kdy bylo slevových systémů na internetu tolik, že tlačili cenu dolu s cílem prodat i za cenu nižší, než byla […]
Čtěte více »

Expedia a Orbitz

Expedia koupila Orbitz Ještě nedávno se psalo o tom, že je Orbitz na prodej, a že jedná s Googlem. Dnes rozeslala Expedie prohlášení, že je nyní Orbitz její součástí. Související články: Expedia a Travelocity, Expedia a Wotif
Čtěte více »

Hotelový marketing a internetové stránky

Webové stránky hotelu Spojení se světem pomocí internetových stránek, online prezentace a prodej hotelových služeb, je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Internetové stránky hotelu umožňují prezentaci v různých jazykových mutacích, interaktivní komunikaci s klienty, online prodej přes rezervační systém a v neposlední řadě informují o plánovaných akcích, balíčcích služeb a slevách. Při tvorbě hotelových internetových […]
Čtěte více »

Podvodníci v hotelu

Zloději a podvodníci v hotelu Všichni víme, že se nám čas od času prochází po chodbách hotelu lidé, kteří tam nejsou ubytovaní. Sahají na kliky u dveří a zkoumají zámkové systémy. Stejně tak víme, že se nám čas od času objeví v hotelu host, který přemýšlí, jak nezaplatit za ubytování a hotelové služby. Některým z […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available