vše pro hotely a restaurace

Jak zvýšit konverze pomocí Instagramu

Na Instagramu je denně 500 milionů aktivních uživatelů. Pro získání interakce si berte příklad z profilů luxusních hotelů v exotických destinacích. Dívejte se, jaké příspěvky přitahují akce a komentáře. Instagram přímo ovlivňuje nápady uživatelů na cesty a má velký vliv na jejich konečné rozhodnutí. Profily řetězců Four Seasons, Hilton nebo Marriott Hotels mají statisíce následovníků.

Proč by je nemohl mít malý rodinný nebo designový hotel? Žádejte své následovníky, aby aktivně používali hashtag. Hilton povzbuzuje pomocí #RightHere nebo #ShareMyHiltonPic, Ritz-Carlton nechává své followery sdílet událost přes #RCMemories.

Instagram umožňuje konverzi

Pomocí akčních tlačítek si uživatel může rezervovat hotelový pokoj, stůl v restauraci nebo vstupenku, prostřednictvím partnerů třetích stran.

Všechny tyto nástroje nabízejí hotelům nespočet možností, jak inspirovat, zapojit, přeměnit a rozvíjet dlouhodobou loajalitu svých klientů. Instagram je velmi účinným kanálem pro hotely, k oslovení své cílové skupiny pomocí vyhledávání polohy. Když uživatel klikne na příspěvek označený značkou polohy, uživatelé mohou snadno zobrazit příspěvky od jiných uživatelů, kteří byli v dané lokalitě a sdíleli svou zkušenost.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Instagram logo

Související články

Jak psát příspěvky na Instagramu, Tipy pro správu sociálních sítíKvalitní obsahový marketingProč se zaměřit na obsahový marketing

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení