vše pro hotely a restaurace

Plan pro webove strankyJak vytvořit plán pro hotelový web

Technologie se neustále mění a díky tomu web stárne. Musíte jej od začátku plánovat tak, aby mohl být snadno upravován a optimalizován, a aby byl co nejdéle hodnotný jak pro vás, tak pro vaše klienty i pro roboty. Časem zjistíte, že stránky padají z pozic, a že je pro vás čím dál tím složitější udržet je na viditelných místech svépomocí.

Než se rozhodnete se pro outsourcing, musíte si ujasnit, co od této firmy očekáváte. Musíte si vytvořit plán s přesným cílem, kterého chcete dosáhnout a jednotlivé dílčí kroky, které vás k tomuto cíli dostanou. To znamená, že si musíte přesně stanovit, co budete dělat vy a co externí firma. Tím si také ujasníte, jaké nástroje budete potřebovat, tj. redakční a rezervační systémy a jejich funkce.

Co stanovit hned na začátku webového plánu?

• zda chcete platit za vývoj webových stránek na míru, nebo zda vám postačí upravená šablona
• jaký redakční systém s jakými funkcemi potřebujete
• zda fotografie, video, 3d prohlídku dodáte, nebo zda chcete, aby vše zajistila tato firma.

Pokud plánujete, že budete časem potřebovat naprogramovat modul věrnostního programu nebo upravovat grafickou šablonu stránek, pak je jasné, že firma, která váš web bude spravovat, musí poskytovat i programátorské služby. Není dobré, když se na jednom projektu podílí více firem a více lidí. Dochází pak častěji k nedorozumění a náklady na vývoj těchto modulů a aplikací pak rostou.

Nevíte si rady? Pomůže webový konzultant

Nevíte-li si rady, pak si pozvěte do hotelu nebo do restaurace webového konzultanta. Až pochopí, jak vaše firma funguje, poradí vám, co vaše stránky potřebují. Konzultanti mají SEO dovednosti a umí udělat i analýzu klíčových slov.

U webových stránek neplatí, že čím dražší, tím více peněz budou vydělávat. Drahé stránky individuálně programované s vlastním redakčním a rezervačním systémem nemusí vydělávat více, než stránky na wordpressu s booking engine od Bookassistu. A to je právě úkolem SEO konzultantů, aby vám řekli, co je pro váš hotel nejoptimálnější.

Volte renomované společnosti, pro které pracují kvalitní specialisté, ať už jsou to programátoři, grafici, SEO konzultanti a copywriteři. Dívejte se na reference, a porovnávejte cenové nabídky. Ty musí být jasné. Musí přesně popisovat služby, které firma poskytuje a detailní cenovou kalkulaci. Musíte pochopit, co dělají a za kolik, i to, co očekávají od vás jako od klienta.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Účel webových stránekWebové stránky hotelu, Obsahový marketing, Použitelnost webových stránekAnalýza klíčových slovJak psát texty pro hotelový web, Další tipy pro psaní textů pro webNedokončená online rezervace, Hotelový marketing a internetové stránky, Jak vybrat booking engine

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available