vše pro hotely a restaurace

Jak využívat Tripadvisor

S existencí Triadvisoru už se hotely za dobu jeho existence smířili. Řada hotelů a restaurací se dokonce naučila využívat jeho marketingové a propagační nástroje. 

Jak využít Tripadvisor na maximum?

Nejprve je potřeba vědět, s jakým algoritmem Tripadvisor počítá hodnocení. Když klient vyhledává hotel v určité oblasti, Tripadvisor zobrazuje hotely v seznamu, ale pořadí hotelů rozhodně není náhodný – je určeno pomocí indexu popularity. Ten obsahuje, počet bodů získaných za poskytnuté služby, množství a stáří aktualizací. To znamená, kolik lidí v určitém časovém úseku reviews uveřejňuje, zda jsou pozitivní či negativní a jak často na ně hotel odpovídá. A právě odpovědi hotelového managementu často ovlivňují konečné rozhodnutí hosta pro výběr hotelu.

Statisticky 85% uživatelů Tripadvisoru tvrdí, že řádná odpověď na negativní hodnocení ve skutečnosti zlepšuje jejich celkový dojem z hotelu.

Z toho vyplývá, že i negativní hodnocení může být pro váš hotel prospěšné, když se klientovi zalíbí vaše odpověď na konkrétní negativní hodnocení. Způsob jak se vypořádáte s kritikou, je totiž často mnohem důležitější, než samotná kritika. Reagovat a uvádět vše na pravou míru je důležité vždy nejenom ve chvíli, kdy review napsal chronický stěžovatel nebo vyděrač, který nedostal požadovanou slevu nebo upgrade zadarmo. Tripadvisor o těchto vyděračích ví a proto nabízí hotelům pomoc.

Jak označit vyděrače na Tripadvisoru?

  • Přihlaste se do administračního rozhraní Tripadvisor a zvolte „Manage your reviews“
  • Klikněte na odkaz “concerned about a review?”
  • V části “Please tell us what the issue is” vyberte volbu “Report fraud“
  • V nabídce “What do you want to do?”, vyberte “Report blackmail threat”

Připravte se na to, že pravděpodobně budete muset poskytnout Tripadvisoru další informace a důkazy o tom, že se jednalo o vydírání. Pokud pak Tripadvisor dojde k názoru, že se o vydírání opravdu jednalo, tak recenzi nezveřejní. Je to ale běh na dlouhou trať a všichni dobře víme, že vyděrači obvykle písemně nevydírají. Většinou se snaží vyřvat si slevu přímo na recepci hotelu, takže každého vyděrače nahrávejte na mobilní zařízení a při jednání s ním jej oslovujte jménem.

Máte-li na Tripadvisoru hodnocení velmi dobré, pak si určitě zajistěte certikáty excelence, GreenLeader a Choice Awards a nezapomeňte vložit widgety do svých webových stránek a na Facebookový profil.

Jak využít nové funkce Tripadvisoru?

Autor: Dana Petrunčíková Foto: logo Triadvisor



Související články:

Hodnocení ve vyhledávačíchLživé komentářeZábavná hodnocení,  Jak ovlivnit hodnoceníJak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru

Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com