vše pro hotely a restaurace

duvera-primych-zakaznikuJak získat důvěru zákazníků?

Chcete získat maximum přímých zákazníků? Pak vezměte na vědomí, že lidé kupují od těch, kterým důvěřují, a důvěru zákazníků si musíte získat. Všichni víme, že každý hotel musí mít dobré hodnocení na Bookingu a na Tripadvisoru. Ale co webové stránky? Řada kvalitních hotelů na svých webových stránkách zobrazuje hodnocení z Tripadvisoru, někdo má booking engine, která má modul administrace recenzí a tím si hodnocení reguluje.

Opravdu stačí převzít hodnocení?

Pokud ho máte velmi dobré, a máte malý hotel, který si dokážete snadno obsadit, tak ano. Bojujete-li s obsazeností, zejména po sezóně, pak byste měli mít něco v záloze. Ideálně persony, které představíte na sociálních sítích. Ty vytvoří poutavý příběh, ve kterém vylíčí své zkušenosti s vaším hotelem.

Příběhy musí být zábavné, poutavé a hlavně upřímné. Nemusí být vždy formou článku, může to být klidně i video, ale musí mít kvalitní obsah a musí zapůsobit na city vašich budoucích klientů, kteří se teprve rozhodují, jestli k vám pojedou. Musí je inspirovat a dovést až k dokončení rezervace pokoje.

Jak na to?

Všichni návštěvníci vašich stránek jsou vašimi potencionálními klienty. Ve videích i v článcích musí vidět, jak jsou pro vás důležití.

  • Ukažte jim, že se o každého svého hosta staráte tak, jako by to byla filmová hvězda.
  • Když jim slíbíte, že se u vás budou mít jako v ráji, pak se u vás musí mít jako v ráji.
  • Jednejte s nimi čestně a poctivě. To co si přečtou na stránkách, uvidí na fotkách nebo ve videu pak musí také vidět ve vašem hotelu.
  • Vytvořte si kvalitní věrnostní program.

Než si získáte jejich důvěru, tak to nějakou dobu trvá. Musíte vytrvat, ale trpělivost růže přináší, a ti, jejichž srdce si získáte, se k vám budou vracet.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: digitalart



Související články:

Jak reagovat na hodnoceníHodnocení ve vyhledávačíchLživé komentářeZábavná hodnocení,  Jak ovlivnit hodnoceníJak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available