vše pro hotely a restaurace

Zmeny na socialnich sitichNestíháte sledovat trendy v sociálních médiích?

Je to rok, co se zabil parašutista, který vysílal na sociální síti svou smrt v přímém přenosu. Je velmi pravděpodobné, že neměl v úmyslu se zabít, v každém případě to nebyl první případ. Díky novým technologiím a zvyšujícímu se počtu jejich uživatelů, nebyl ani poslední, což potvrdily dvě slečny před pár týdny.

Počty uživatelů sociálních live-streaming aplikací, jdou do miliard. Neustále vznikající technologie, zásadně mění způsob používání sociálních médií. Lidé sdílejí zkušenosti v reálném čase a někteří jsou ochotni dělat opravdu šílené věci, aby měli sledovanost.

Virtuální realita frčí. Lidé sdílejí se svými příbuznými a přáteli své zkušenosti i dobrodružství. Kamery 360° umožňují uživatelům zažít scény z různých úhlů (při pohledu vpravo, vlevo, nahoru, dolů, atd.), což vytváří více pohlcující zážitek. Video vytvořené touto kamerou jde nahrát na Youtube.com a přehrát na jakémkoliv počítači nebo smartphonu.

Obchod na sociálních platformách

Již dávno Twitter, Facebook, Instagram a Pinterest vytvořili online tlačítka, která umožňují uživatelům nákup, aniž by museli opustit své platformy, protože právě příspěvky přátel přímo ovlivňují rozhodnutí, zda koupit, či nekoupit. Proto jsou, sociální kanály již dlouho součástí všech e-shopů a webových stránek hotelů.

Úroveň zákaznických služeb v sociálních médiích strmě stoupá. Zdaleka ne každý uživatel je připraven zaznamenat všechny novinky a ne každá firma nebo každý hotel je schopný zaučit své marketingové manažery tak, aby kvalitně používali všechny sociální nástroje zefektivňující prodej a komunikaci se zákazníky.

Statisticky jen 12% firem má pocit, že umí využívat sociální média dostatečně efektivně.

Sociální sítě už dávno neumožňují pouze spojení s přáteli. Jsou centrem obchodu. Abychom se neztratili mezi konkurencí, tak potřebujeme odborníky, kteří nám v tom pomohou.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Inspirace pro správu sociálních sítíJak zvýšit dosah příspěvků na FBUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictvíSoutěž na FBDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanouškyUživatelé sociálních sítí

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení