Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.
Melancholik
Povahový rys – melancholik Proč si dát pozor na melancholiky v pracovním kolektivu? Je vůbec dobré jej zaměstnat? Melancholik – kladné stránky • Už v dětství se jeví jako hluboký myslitel • Nenáročný, tichý, má rád samotu • Vyznává pevný řád • Oceňuje krásu a inteligenci • Předvídá potíže ještě dřív než vzniknou • Je […]Čtěte více »
Cholerik
Povahový rys – cholerik Proč zaměstnat cholerika? Může to mít vůbec nějaké výhody? Podívejte se na kladné a záporné stránky. Určitě nakonec zjistíte, že je lepší, když cholerik u vás v hotelu pracuje, než když tam bydlí. V obou případech je lepší, když je to silná osobnost a nikoliv psychicky labilní jedinec. Kladné stránky • […]Čtěte více »
Sangvinik
Povahový rys – sangvinik Proč zaměstnat sangvinika a co od něj můžete očekávat? Sangvinik – kladné stránky • miluje společnost • dokáže proměnit každou práci v legraci • dokáže své zážitky zajímavě a poutavě vyprávět • vstřícný • zvědavý • veselý • otevřený • ochotný • dokáže si hrát se vším, co je při ruce […]Čtěte více »
Flegmatik
Povahový rys – flegmatik Flegmatik – kladné stránky • je spokojený všude, kam ho strčíte • má rád přátele, ale je spokojený i o samotě • snadno se přizpůsobuje • je cílevědomý • mezi ostatními představuje tlumenou osobnost • dobře odolává tlakům • ke všemu přistupuje klidně,věci řeší postupně • zachovává si klid, chladnokrevnost a […]Čtěte více »
Efektivní vyjednávání
Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]Čtěte více »
Jste připraveni na vedoucí pozici?
Zvládnete vedení lidí? Někdy, bez ohledu na to, jak moc to chceme, prostě nejsme připraveni. O vedení lidí to platí více, než v jakékoliv jiné situaci. Jedna z přirozených lidských potřeb je potřeba uznání a úcty. Uspokojení této potřeby lidé vidí ve vedoucí pozici. Touží po ní také proto, že s sebou přináší vysoký plat […]Čtěte více »
Jak být spokojený
Spokojenost v práci i ve vztahu Jak už bylo mnohokrát řečeno práce v hotelu a v gastronomii a ve službách obecně je velmi psychicky náročná. Abychom mohli čelit tlaku ze strany klientů a nadřízených, musíme se v prvé řadě dobře cítit – musíme být spokojeni. Spokojeni se cítíme, když jsou uspokojeny naše potřeby. Ty už […]Čtěte více »
Komunikujte stručně a výstižně
Účinná komunikace Stručnost je duší vtipu – to by se dalo aplikovat na jakoukoli formu komunikace, písemné i mluvené. Zahrneme-li klienta příliš velkým množstvím informací, pak se v nich může ztratit. V určitých situacích je velmi důležité rozpoznat, kdy příjemce sdělení ještě udržuje svou pozornost a kdy už ne. Naši předkové neměli problémy s jasností […]Čtěte více »
Vývoj hotelových systémů
Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]Čtěte více »
Hotelový e-mailing
Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]Čtěte více »