vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.

Techniky rozhodování

Metody a techniky rozhodování Při rozhodování se využívají různé techniky jako jsou analýza, indukce a dedukce. Indukce vychází ze současných vědomostí a z těch se odvozuje tempo a směr vývoje, předvídá se buď pomocí shodnosti (předpokládáme, že situace přetrvává beze změny delší časové období) nebo pomocí extrapolace (předpokládáme změny, ale ustálený vývojový trend), dedukce nevychází […]
Čtěte více »

Motivace zaměstnanců

Jak motivovat zaměstnance? Chcete-li posílit nadšení zaměstnanců pro práci ve vaší restauraci nebo ve vašem hotelu, musíte nejprve pochopit, co konkrétního člověka motivuje k jeho výkonu. Podle Maslowovi pyramidy potřeb víme, že musí být uspokojeny základní lidské potřeby. Do jaké míry je určitá potřeba důležitá, je individuální u každého jedince. Motivace se tak stává hnacím […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Co je to mentoring

Kdo je to mentor? Mentor je v podstatě rádce. Obvykle je to zkušenější člověk, který se stará o méně zkušeného svěřence. Pomáhá mu lépe rozpoznat své schopnosti. Dává svým chováním dobrý příklad. Aktivně naslouchá a respektuje názory ostatních. Je empatický, trpělivý, důsledný a chápavý. Mentoring je vztah založený na účinném obousměrném modelu sdílení, odhodlání a […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Umíte se ovládat?

Jak se lépe ovládnout? Práce s lidmi je náročná zejména na psychiku. Denně jednáme se všemi typy povahových rysů – s melancholiky, sangviniky, flegmatiky i choleriky. Ti posledně jmenovaní nám dávají asi nejvíce zabrat, když mají “svůj den“. Nacházíme-li se ten den v podobné náladě je lepší, když takového člověka necháme obsloužit kolegu. Podrážděnost a […]
Čtěte více »

Chcete mít spokojené zaměstnance?

Jak uspokojit zaměstnance? Všichni si uvědomujeme, jak je pro hotel důležité udržení dobrých zaměstnanců. Nikdo nechce ztrácet čas a finanční prostředky za neustálé školení nových pracovníků. Málo která firma však vytváří lidem natolik dobré pracovní podmínky, aby se neohlíželi po jiných příležitostech. Odměna za vykonanou práci je, co se týká uspokojení potřeb, samozřejmá věc. Jak […]
Čtěte více »

Vyjednávací schopnosti

Jak zlepšit vyjednávací schopnosti Vyjednávání je v hotelu i v restauraci na denní bázi. Vyjednáváme s klienty, partnery, kolegy, nadřízenými i podřízenými. Všechna tato jednání jsou rozhodující nejen pro správné fungování podniku. Při tak velké konkurenci, jaká v hotelnictví je, nemůže nikdo čekat, že všechno půjde hladce bez vyjednání dobrých podmínek. Bez ohledu na typ […]
Čtěte více »

Umění naslouchat

Komunikační dovednosti – umění naslouchat Jednou z nedůležitějších komunikačních dovedností je umění naslouchat, a každý dobrý manažer tuto dovednost ovládá. Není totiž snadné přesně porozumět tomu, co nám druhá osoba sděluje. Dobrý posluchač díky své emoční inteligenci zaznamená nejen problém, ale také náladu, situaci, emoce a potřeby člověk, který danou skutečnost sděluje. Posluchač se všímá, zda […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení