vše pro hotely a restaurace

Hotely Hotelům poskytují informace o novinkách ve vybavení restaurací a jejich kuchyní.

Jak umlít dobrou kávu

Mletím kávových zrn vzniká aroma kávy Chuť kávy ovlivňuje pražení, hrubost mletí, čistota kávovaru a množství vápníku ve vodě. Před přípravou kávy je tedy třeba vodu přefiltrovat, protože vápník na sebe váže aromatické látky, které vznikají při pražení. Čím více jsou zrna pražená, tím silnější chuť káva má. Pražená káva má omezenou trvanlivost, protože aromatické látky, […]
Čtěte více »

Servis výpočetní techniky

Opravy hotelové výpočetní techniky Nestaráte se o počítač až do chvíle, kdy se s ním něco stane? Každý v hotelu zažívá občas chvíle, kdy děláme více věcí najednou. Obsluhujeme několik hostů a do toho ještě někdo zavolá. My musíme rychle v hotelovém systému, zjisti informace, které potřebujeme, ale obrazovka zamrzne. Čekáme, hostům se omlouváme, když se počítač […]
Čtěte více »

Velikonoční tradice

Velikonoční hotelová nálada Velikonoce stejně jako vánoční svátky jsou svátky křesťanské a proto se slaví v celém křesťanském světě. Každý národ si za uplynulá staletí vytvořil tradice, které více či méně úspěšně dodržují i dnes. I u nás velikonoční tradice a symboly máme a často je používáme v hotelech a restauracích k oslavě svátků jara […]
Čtěte více »

Ozvučení hotelů a restaurací

Jak na ozvučení hotelů a penzionů Na ozvučení v hotelech nebo penzionech se většinou zapomíná. Problém nastává při prvotní potřebě ozvučení restaurace. Řeknete si „vždyť stačí vybrat nějaké ty bedýnky do restaurace“. Ale když se nad tím vším zamyslíte, zjistíte, že není prostoru, kde by zvuk měl chybět. Konkrétní rady a návrhy najdete na této […]
Čtěte více »

Fotografie pro sociální sítě

Jaké fotky na sociální sítě? Fotografie pro sociální sítě jsou jiné než fotografie pro webové stránky. Představte si, že nalákáte followery na krásné architektonické fotografie zobrazující romantickou atmosféru hotelu. Těch však nemáte tolik, takže za pár týdnů začnete přidávat fotky ze zákulisí hotelu vyfocené mobilním telefonem. Nebudou-li dostatečně kvalitní, tak se tím se připravíte o […]
Čtěte více »

Jak vybrat kvalitního fotografa

Jak na výběr fotografa? Vybrat správného fotografa pro hotel není snadný úkol. Všichni víme, že fotografie je důležitým prodejním nástrojem. Prostřednictvím fotografie prodáváme hotel nejen na webových stránkách, na rezervačních systémech, ale zákazníkům partnerských cestovních kanceláří. Proto musí být fotografie velmi kvalitní. Investice do fotografií je základem celkové prezentace ubytovacího zařízení a restaurace. Fotografie je […]
Čtěte více »

Čištění odpadů

Čištění odpadů v hotelu Ucpané umyvadlo, vana nebo WC je v hotelu každodenní problém. Od chvíle co pokojská zapíše ucpaný odpad do knihy závad, mají kolegové z údržby jen omezené množství času na to, aby odpad pročistili dříve, než bude v pokoji ubytován další host. Někdy je to závod s časem a občas se stane […]
Čtěte více »

Jak najít dobrého řemeslníka

Údržba hotelu a restaurace Velké hotely zpravidla zaměstnávají řemeslníky a údržbáře na hlavní pracovní poměr. Malým hotelům, penzionům a restauracím se údržbář na plný úvazek nevyplatí. Přesto je potřeba neustále měnit žárovky, čistit neodtékající odpady, malovat pokoje, čistit koberce nebo opravovat nábytek. Malíři, lakýrníci, truhláři, elektrikáři, instalatéři, topenáři a další odborní řemeslníci jsou v hotelu […]
Čtěte více »

Hotelové lékárničky

Čím naplnit lékárničku? Lékárnička je nezbytnou součástí vybavení každého hotelu i restaurace. Ideální je, když je na každém úseku jiné vybavení, potřebné pro daný úsek. V kuchyni, kde dochází k řezným ranám nebo popáleninám, je potřeba o trochu jiná náplň lékárničky než na recepci, kam si chodí hosté pro prášek na bolest hlavy. Co musí lékárnička […]
Čtěte více »

Jak na efektivní prodej dárkových poukazů

Zefektivněte prodej dárkových poukazů Novým projektem liberecké digitální agentury UVM interactive je GRANDION – prodej dárkových poukazů online. Tento projekt nabízí komplexní řešení prodeje dárkových poukazů a voucherů. Je vhodný pro hotely, restaurace, salóny, wellness centra, lázně, divadla, nákupní centra – zkrátka pro všechny, kdo nabízí dárkové poukazy.  Princip spočívá ve vytvoření e-shopu na webových stránkách […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení