vše pro hotely a restaurace

Hotely Hotelům poskytují informace o novinkách ve vybavení restaurací a jejich kuchyní.

Čištění odpadů

Čištění odpadů v hotelu Ucpané umyvadlo, vana nebo WC je v hotelu každodenní problém. Od chvíle co pokojská zapíše ucpaný odpad do knihy závad, mají kolegové z údržby jen omezené množství času na to, aby odpad pročistili dříve, než bude v pokoji ubytován další host. Někdy je to závod s časem a občas se stane […]
Čtěte více »

Jak najít dobrého řemeslníka

Údržba hotelu a restaurace Velké hotely zpravidla zaměstnávají řemeslníky a údržbáře na hlavní pracovní poměr. Malým hotelům, penzionům a restauracím se údržbář na plný úvazek nevyplatí. Přesto je potřeba neustále měnit žárovky, čistit neodtékající odpady, malovat pokoje, čistit koberce nebo opravovat nábytek. Malíři, lakýrníci, truhláři, elektrikáři, instalatéři, topenáři a další odborní řemeslníci jsou v hotelu […]
Čtěte více »

Hotelové lékárničky

Čím naplnit lékárničku? Lékárnička je nezbytnou součástí vybavení každého hotelu i restaurace. Ideální je, když je na každém úseku jiné vybavení, potřebné pro daný úsek. V kuchyni, kde dochází k řezným ranám nebo popáleninám, je potřeba o trochu jiná náplň lékárničky než na recepci, kam si chodí hosté pro prášek na bolest hlavy. Co musí lékárnička […]
Čtěte více »

Jak na efektivní prodej dárkových poukazů

Zefektivněte prodej dárkových poukazů Novým projektem liberecké digitální agentury UVM interactive je GRANDION – prodej dárkových poukazů online. Tento projekt nabízí komplexní řešení prodeje dárkových poukazů a voucherů. Je vhodný pro hotely, restaurace, salóny, wellness centra, lázně, divadla, nákupní centra – zkrátka pro všechny, kdo nabízí dárkové poukazy.  Princip spočívá ve vytvoření e-shopu na webových stránkách […]
Čtěte více »

Velikonoční tradice

Velikonoční hotelová nálada Velikonoce stejně jako vánoční svátky jsou svátky křesťanské a proto se slaví v celém křesťanském světě. Každý národ si za uplynulá staletí vytvořil tradice, které více či méně úspěšně dodržuje i přes to, že se čas mění. I u nás tradice a symboly máme a často je používáme v hotelech a restauracích […]
Čtěte více »

Jak zlepšit imunitu

Jak zvýšit svou odolnost Koho s vás dostala tuto zimu chřipka? Existují přírodní produkty, díky kterým chřipku již nikdy „nechytnete“ a jejich užívání není ani trochu nepříjemné. Naopak. Vychutnáte si je a ještě zlepšíte své zdraví. Lidem pracujícím ve službách mnohem více hrozí, že je dočasně vyřadí nějaká snadno přenosná choroba. Náš organismus proto musí […]
Čtěte více »

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

E-mailingové nástroje

Jak vybrat e-mailingový nástroj E-mailing je vysoce efektivní marketingový nástroj za velmi nízkou cenu. Umožní vám rychle poslat e-mailové zprávy každému člověku na vašem seznamu. E-mailingové nástroje jsou velmi kvalitní a dnes již cenově přijatelné. Mají přívětivé administrační rozhraní, nabízí spoustu grafických šablon i jejich úpravu, řada funkcí je automatická a součástí jsou i analytické […]
Čtěte více »

Hotelové systémy

Co musí umět hotelový systém? Hotel je hodinový stroj, který dobře funguje jen, když všechna kolečka do sebe zapadají. Všechno souvisí se vším v hotelu i v jakémkoliv jiném ubytovacím zařízení. Každý úsek musí být informován o všem důležitém – o tom kdo přijíždí, kolik jich je, jaké služby si objednali, jak dlouho v hotelu […]
Čtěte více »

Bezbariérový vstup do hotelu a restaurace

Bezbariérové pokoje a restaurace Celá řada lidí s tělesným postižením žije život jako všichni ostatní. Pracují, se svými přáteli se účastní různých akcí, cestují, ochutnávají speciality v restauracích a účastní dalších aktivit. Pro hotely a restaurace jsou to hosté, jako každý jiný, jenom mají specifické požadavky. Většina hotelů a restaurací má bezbariérový vstup, aby těmto […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení