vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky v oblasti vybavení a zařízení hotelů, penzionů a dalších ubytovacích zařízení.

Recepční systém Sezam24

Automatizace recepčních procesů Stále žijete v domnění, že klíč od pokoje musí klientovi vydat usměvavá nebo usměvavý recepční? Nemyslíte si, že jsou procesy, které by mohly být automatizovány proto, aby se recepční mohli více věnovat klientovi a pomocí up-sellingu zvýšili hotelové tržby? Recepce a concierge jsou klíčová místa každého hotelu. Klient zde získá svůj první […]
Čtěte více »

Systémy Business Intelligence

Je Excel za zenitem? Systémy Business Intelligence (BI) shromažďují interní a externí obchodní data, která pak analyzují a pomáhají tak vedoucím pracovníkům učinit správná obchodní rozhodnutí. Pomocí těchto nástrojů se tvoří statistické sestavy a grafy, které ukazují nejen stávající stav obchodu, ale pomocí nich lze předpovídat vývojový trend. Na základě těchto předpovědí se dají vytvořit […]
Čtěte více »

Slevy na nábytek

Slevy nejen hotelového nábytku Nábytek v hotelových pokojích a apartmánech je neustále opotřebováván. Co si budeme namlouvat hoteloví hosté se k vybavení pokojů nechovají tak, jako by to vybavení bylo jejich vlastní a podle toho to vypadá. Každý den je něco poškozené a postupem času se musí některé kusy vyměnit. Statisticky se nejčastěji nakupuje povlečení […]
Čtěte více »

Čištění bazénů

Čištění hotelových bazénů Požadavky hotelových hostů na doplňkové služby neustále rostou. Hotely a penziony v jejichž vybavení nechybí bazén a sauna mají větší šanci na vyšší tržby než ti, co poskytují pouze ubytování se snídaní. Hosté chtějí aktivně odpočívat, proto upřednostňují hotely s bazénem. Jejich uspokojení z plavání ve vašem hotelovém bazénu zajistíte tím, že […]
Čtěte více »

Tapetování pokojů

Tapetování hotelových pokojů a konferenčních sálů Většina hotelů tapety na stěny hotelových pokojů, salónků a kongresových prostor nepoužívá. Bojí, že budou náročnější na údržbu než malba, která se dá průběžně opravovat. Faktem je, že tapety častěji vytváří lepší dojem útulnosti než malba a mohou dokonce zlepšit akustiku v kongresovém sále. V dnešní době se používají tapety […]
Čtěte více »

Jak realizovat renovace?

Jak efektivně zrealizovat částečnou renovaci? Čerstvě jste vymalovali hotelové pokoje a na hodnocení se to neodrazilo? Máte pocit, že žádné inovace na hosty dostatečně zapůsobí? Lidé jsou čím dál tím náročnější. Renovace se často nevšimnou. Vše považují za samozřejmost, pokud nezměníte design od základu. Svět se mění rychlým tempem a držet s ním krok je […]
Čtěte více »

Co je uvnitř bowlingové koule

Z čeho je bowlingová koule? Nabízíte ve vašem hotelu nebo restauraci bowling? Bowling jako doplňková služba je ideální. Lidé se pobaví a ještě si přitom zasportují. I konzumace alkoholichých či nealkoholických nápojů je u této hry nezanedbatelná. Už vás někdy napadlo, co je uvnitře bowlingové koule nebo kuželky? Zeptal se vás na to některý z vašich […]
Čtěte více »

Vývoj hotelových systémů

Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]
Čtěte více »

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Hotelový ChatBot

Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com