vše pro hotely a restaurace

Vernostni programyJsou věrnostní programy přežitek?

Požadavky a chování hotelových hostů se mění a s tím souvisí rozšiřování hotelových služeb a nabídky. I při tvorbě věrnostních programů musí být hotel velmi flexibilní.

V dnešní zrychlené době, chtějí lidé všechno hned. Není čas čekat. Internet dal okamžitou spotřebu na dosah ruky každému na celém světě. Proto dnes neexistuje žádný důvod, proč by klient chtěl čekat, až se dosáhne na odměnu. Odměňování za návrat zřídka nabízí skutečnou hodnotu pro věrné zákazníky.

Bezplatnou noc za každých odbydlených 20 nocí?

Když bydlí firemní klient 1 noc v týdnu, pak za 20 týdnů dostane jednu noc zdarma. Proč myslíte, že by měl čekat tak dlouho, když si může na internetu najít hotel stejné kvality s nižší cenou a spát těch 20 nocí tam. Ušetří ihned. V tomto směru vykazují věrnostní programy trhliny.

Vysoká konkurence a mnoho alternativ a snadná dostupnost jiných možností je nepřítelem věrnostních programů.

Odpovězte si na otázky:

Většina klientů má celý seznam položek, které řadí výš než je loajalita k hotelu. Proto musí být věrnostní program dostatečně atraktivní, aby se klientovi vyplatilo se vrátit.

Jak tedy zvýšit atraktivitu věrnostních programů?

1. Výhody musí být okamžitě k dispozici
2. Poskytněte slevu na služby během každého pobytu
3. Srozumitelně popište výhody programu
4. Poskytněte bezplatnou službu v rámci možností (wifi, parkování)
5. Nabízejte atraktivní ceny, slevy a výhody
6. Komunikujte se svými klienty na sociálních sítích

Čím lépe se klient u vás bude cítit, tím častěji se bude vracet.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Hotelové věrnostní programy, Jak uspokojit hotelové hosty, Zvyšující se nároky nebo neasytnost

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení