vše pro hotely a restaurace

vedeni-je-o-respektovaniÚspěšná firma je o respektu

Co dělá společnost opravdu úspěšnou? Nabízí se mnoho odpovědí na tuto otázku. Někteří si myslí, že je to všechno o vedení. Jiní říkají, že to záležitost celého kolektivu. Rozhodně je to o vzájemném respektu. Chcete-li mít úspěšnou firmu a plný hotel a prosperující restauraci, pak se držte následujících rad.

Koho a proč respektovat?

Respektujte své zákazníky. Vaši zákazníci si vás vybrali. Splňte jejich očekávání, jak nejlépe umíte. Oni jsou přináší tržby.

Respektujte zaměstnance. Jsou to lidé, které jste si vybrali do svého týmu, protože jste viděl jejich potenciál. To oni o vaše klienty pečují podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a dělají všechno pro to, aby se u vás hosté cítili co nejlépe. Buďte jim tedy nápomocní. Naslouchejte jim a tak jako oni uspokojují potřeby vašich zákazníku, tak i vy uspokojujte jejich potřeby.

Respektujte dodavatele. Bez jejich podpory váš hotel neobejde. Mluvte si s nimi. Udržujte s nimi dobré vztahy. Netlačte je na ceny, za které se jim nevyplatí vám zboží nebo outsourcované služby dodávat. Hrajte s nimi fér.

Respektujte vše kolem vás. Váš hotel není ostrov. Je součástí města a čtvrti, ve které stojí. Přispívejte například k ochraně životního prostředí tříděním odpadu.

Respektujte sami sebe. Naučte se relaxovat. Jen odpočinutá a otevřená mysl vás vede k lepšímu rozhodování v krizových situacích. Starejte se o své fyzické i duševní zdraví. Váš hotel nepotřebuje vyčerpaného a osamělého šéfa na pokraji syndromu vyhoření.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: PinkBlue



Související články:

Umíte se ovládatMobbing a bossingJak dosáhnout úspěchuPotřeba sounáležitosti a láskyJak zjistíte, co chcete?, Jak dojít k cíli,Dovednosti úspěšnýchManažerská autorita, Vlastnosti manažerůJste připraveni na vedoucí pozici

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení