vše pro hotely a restaurace

Tipy pro psani textuDalší tipy pro texty na hotelovém webu

O všem, co nesmí chybět na hotelovém webu, jste se seznámili v článku Jak psát texty pro hotelový web. Nyní je čas podívat se na aspekty, které tvoří web pro zákazníka ještě více atraktivní. Stejně jako projev musí být pro posluchače zajímavý, tak musí být atraktivní i text na webových stránkách. Včetně základních údajů o hotelu, fotogalerie, 3D prohlídek a dalších nezbytných informací je potřeba psát marketingové texty tak, aby se zvýšil konverzní poměr stránek, tzn., aby se díky textům a informacím stal z každého návštěvníka webových stránek hotelový host. Jak už víte, pokud návštěvníka nezaujmou stránky do 8 sekund, pak je velmi těžké jeho pozornost udržet.

Jak udržet pozornost?

Upoutat musí již nadpis a musí ve čtenáři vyvolat zvědavost. Podnadpis nebo první krátký odstavec, by měl udržet pozornost tím, že navodí důležitost celého článku. Zde byste měli být jednoznační a upřímní o tom, co nabízíte. Ve zkratce byste měli napsat jen tolik, aby si váš návštěvník potvrdil, že to je ve skutečnosti to, co hledá a o čem má zájem dozvědět se více.

Zaměřte se na výhody, nikoliv na technický popis hotelu a služeb. Vysvětlete potencionálnímu klientovi výhody pobytu ve vašem ubytovacím zařízení. Sdělte mu, co získá tím, že se ubytuje právě u vás, ale nepomlouvejte konkurenci. To by na čtenáře neudělalo dobrý dojem. Pište jasně stručně a výstižně a přitom s nadšením. Buďte empatičtí a využijte svou emoční inteligenci. Při tvorbě textu se snažte vcítit do pocitů a požadavků potencionálního klienta a netlačte na něj.

Výzva k akci

Výzva k akci jako například tlačítko „Rezervujte ihned“ sice na stránkách nesmí chybět, ale volte mírnější varianty. Víme přece, že velké procento zákazníků nedokončí rezervaci ve chvíli, kdy musí vložit osobní údaje a číslo kreditní karty. V tu chvíli se u řady lidí vytvoří přirozený odpor. Lidé nejsou ochotni rozloučit se s jejich těžce vydělanými penězi nebo se k něčemu zavazovat.

Dejte klientům možnost volby

  • rezervaci s garancí i bez garance
  • předplacenou i nepředplacenou
  • stornovatelnou i non-refundable

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Just2shutter



Související články:

Jak psát texty pro hotelový web, Nedokončená online rezervace, Hotelový marketing a internetové stránky, Komunikační dovednosti – projev

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení