vše pro hotely a restaurace

Co byste měli vědět o prodejních strategiích

Prodej hotelových pokojů a služeb restaurace se řídí stejnými prodejními zákony, jako prodej jakéhokoliv jiného produktu. Co všechno má tento prodej společného? Zejména prodejní strategie. Ve všech oborech funguje e-mailing, propagace a prodej online, stejně tak telefonická komunikace se zákazníky. Zde je pár tipů, které vám prodej usnadní.

E-mailing

  • E-mailing je nejúčinnější mezi 14.00 a 17.00 hodinou odpoledne. V této době je statisticky nejvíce e-mailů otevřeno a přečteno.
  • V úterý dosahuje e-mailing nejvyšší míry otevření v porovnání s ostatními všedními dny.
  • 33% všech e-mailových příjemců otevře e-mail na základě přesvědčivého předmětu mailu.
  • Má-li e-mail v předmětu více než 3 slova, pak klesá míra otevření o více než 60%.
  • Častěji jsou otevřeny e-maily, které obsahují křestní jméno v oslovení příjemce než ty se všeobecným oslovením.
  • Lidé otvírají více mailů, pokud předmět obsahuje zvolání typu „pozor“, „důležité“ atd.

Telefonická komunikace

  • Když zanecháte vzkaz, pak pouze 4,8% klientů zavolá zpátky.
  • Ideální délka hlasové zprávy je mezi 8 a 14 sekundami.
  • Tón hlasu v telefonu je 86% veškeré telefonické komunikace. Na věcné sdělení tedy zbývá 14% pozornosti posluchače.
  • Nejhorší čas na volání, je v pondělí od 6 hodin ráno do poledne a v pátek v odpoledních hodinách.
  • Na 80% veškerých tržeb je potřeba průměrně 5 telefonních hovorů upřesňujících podmínky.

Sociální sítě

  • 96% profesionálů používá LinkedIn alespoň jednou týdně. Zařaďte jej mezi propagační kanály.
  • Využívání sociálních sítí zvyšuje pravděpodobnost úspěšného prodeje o 50%.
  • 73% obchodníků využívá prodej přes sociální sítě.
  • Prodej přes sociální sítě zvyšuje průměrně tržby o 23%.
  • Nejlepší čas pro příspěvky na twitteru je mezi 8.00 a 10.00 nebo v době polední pauzy mezi 13.00 a 15.00.
  • Nejlepší čas na příspěvek na LinkedIn je v úředních hodinách od pondělí do pátku od rána do poledne.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: jscreationzs



Související články:

Inspirace pro správu sociálních sítíJak zvýšit dosah příspěvků na FBUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictvíSoutěž na FBDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanouškyUživatelé sociálních sítí

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení