vše pro hotely a restaurace

Spanelske svadeniŠpanělské svádění a jeho vliv na reputaci hotelu

Myslíte si, že způsob, jakým temperamentní Španělky svádí objekty své touhy, nemůže mít vliv na reputaci hotelu? Já jsem si to až do včerejšího dne myslela také. Vlastně až do dnešního rána. Vše začalo tím, že nám včera přijely dvě skupiny mladých lidí. Jedna ze Španělska, druhá z Dánska a dnes ráno se obě skupiny sešly u snídaně.

Mladé Španělky okamžitě zatoužily po pozornosti mladých Vikingů. Bohužel blonďáčci o opálené Španělky neprojevovali dostatečný zájem a tak jednu z nich nenapadlo nic hloupějšího, než z jednoho dánského stolu, před zraky všech přísedících, sebrat iPhone jednoho z přítomných.

Myslela si pravděpodobně, že jí majitel mobilu bude následovat na halu, kde mu chtěla s největší pravděpodobností mobil vrátit výměnou za telefonní číslo. Jenomže chlapec se nezachoval tak, jak si slečna vysnila. Stejně, jako zbývající chlapci u stolu, zůstal v šoku sedět a díval se, jak slečna odchází s jediným prostředkem, který ho pojil s domovem a rodinou.

Situaci vyhodnotil jako krádež, kterou začal řešit s průvodcem. Dánský průvodce tuto krádež okamžitě nahlásil Španělskému průvodci a oba se dohodli na konfrontaci všech účastníků. Ihned po snídani se tedy sešlo padesát Španělů se šedesáti Dány v hotelové hale. Slečna, která mobil zcizila, byla okamžitě identifikována. Vinu však nepřiznala.

Trestný čin spáchaný v hotelu má vliv na jeho reputaci

Oba průvodci se dohodli, že se večer sejdou opět na hale a požádají o pomoc Policii ČR. O pomoc při řešení této krádeže samozřejmě požádali také vedení hotelu s tím, že:

” To, co se děje v hotelové restauraci je přece také vizitka hotelu.“

Slíbili jsme poskytnutí záznamů z bezpečnostních kamer, ale to je také všechno, co jsme mohli udělat.

Potomci Vikingů odešli a Španělé ještě dlouho stáli před hotelem. Občas se někdo z nich vrátil pro něco na pokoj nebo použít toaletu na hale. Když se skupina definitivně vzdálila, našli jsme ve výtahu na zemi ležet iPhone. Všem je vám teď určitě jasné, čí mobil tam ležel.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Hodnotící systémy, Jak ovlivnit hodnocení, Policie v hotelu , Sangvinik, Melancholik, Cholerik, Flegmatik

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení