vše pro hotely a restaurace

Soutez na FacebookuJak vytvořit kvalitní soutěž na Facebooku

Aktivita fanoušků na facebookovém profilu zvyšuje hodnotu a tím i viditelnost a dosah jednotlivých příspěvků. Soutěž je velmi účinný prostředek nejen na zvýšení aktivity současných fanoušků, ale také na rozšíření jejich počtu. Záleží samozřejmě na tom, jak je soutěž vtipná a výhry atraktivní.

Jak maximalizovat dosah a účinnost soutěže?

1. Nabídněte atraktivní ceny, produkty a služby, po kterých vaši fanoušci touží. Výhra musí být v souladu s vaší službou. Nabídněte tedy pobytový balíček zdarma, kupon na slevu v hotelu nebo hotelové restauraci, snídani pro dva, vstupné od wellness centra, vstupenky na koncert nebo ples konaný ve vašem hotelu.

2. Stanovte podmínku, která bude vstupem do soutěže. Vyberte si způsob prezentace cen. V některých soutěžích lidé zadávají pouze svůj kontakt, jinde například regionální recept. Ten nejatraktivnější pak restaurace přidá do svého menu a zadavatel vyhraje první cenu. Pokud chcete získat jenom liky, tak už jenom ty mohou být vstupem do soutěže. Tím se odstraní hodně administrativy, která by pramenila z přijímání přihlášek. Pokud se spokojíte pouze s liky, tak dostanete na oplátku mnohem méně informací. Co všechno od fanoušků a účastníků soutěže potřebujete získat, je na vašem zvážení.

3. Ukažte profily zúčastněných fanoušků a tím i možných výherců. Profilové obrázky uživatelů zapůsobí na ostatní a ti si řeknou:“ Proč bych nemohl být mezi výherci já?“

4. Uveřejněte jednoduché a přesné podmínky soutěže. Je potřeba seznámit soutěžící s podmínkami, za jakých cenu získají. Podmínky nesmí být v žádném případě zavádějící. Nesmí chybět adresa vaší webové stránky a prohlášení, že vaše soutěž nemá nic společného s Facebookem, je na něm pouze prezentována.

5. Podpořte soutěž na dalších sociálních sítích. Udělejte všechno pro to, aby se o vaší soutěži na Facebooku dozvěděla nejširší veřejnost.

6. Zvolte správnou taktiku. Je ověřeno, že omezený čas, kdy se mohou účastníci přihlásit nebo účastnit je nejúčinnější. Nikdo si přece nechce nechat ujít příležitost vyhrát.

7. Vyzvěte své fanoušky, aby soutěž likovali nebo sdíleli a pak teprve je zařaďte do soutěže. Pokud se vaše soutěž stane virální, pak máte vyhráno.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: digitalart



Související články:

Dosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanouškyUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Jak využívat sociální média

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení