vše pro hotely a restaurace

servis vypocetni technikyOpravy hotelové výpočetní techniky

Nestaráte se o počítač až do chvíle, kdy se s ním něco stane? Každý v hotelu zažívá občas chvíle, kdy děláme více věcí najednou. Obsluhujeme několik hostů a do toho ještě někdo zavolá. My musíme rychle v hotelovém systému, zjisti informace, které potřebujeme, ale obrazovka zamrzne. Čekáme, hostům se omlouváme, když se počítač nerozběhne sám, restartujeme ho. To je asi tak vše, co běžný uživatel může udělat.

Abychom v sezóně nebyli pod větším tlakem, než který vytvářejí hosté, je důležité je mít v pořádku výpočetní techniku. Uvědomujeme si to zejména, když víme, že technika, kterou používáme je staršího data výroby, neboť víme, že nic nevydrží věčně a zpravidla po uplynutí záruční lhůty vznikají první problémy. Přitom spolehlivá a fungující technika je často otázkou spokojenosti klientů. Zamrznutá obrazovka ve chvíli, kdy vytváříte hotelový účet, a klient spěchá, aby nezmeškal letadlo, může hosta rozladit a další pobyt si může rozmyslet.

Ovlivňuje špatně fungující technika hotelové hosty?

Ano, jsou lidé tolerantní, kteří vědí, že se to stává, ale jsou i ti netolerantní, anebo ti, co lžou a hledají záminky ke stížnostem, aby získali kompenzaci nebo slevu. Ztráty hotelu tím narůstají. Řešení je jediné – kvalitní servis výpočetní techniky jako prevence podobných událostí.

Pokud jste malý hotel nebo penzion, není potřeba IT specialistu zaměstnávat. Tato služba, stejně jako například účetnictví, se dá velmi dobře outsourcovat. Celá řada firem, která se na opravy a servis výpočetní techniky specializuje, dokáže vyřešit celou řadu problémů vzdáleně. V případě nutnosti mohou přijet okamžitě, třeba i v noci, když poskytují 24 hodinový servis. Rozsah služeb vložte do smlouvy o spolupráci.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: jesadaphorn



Související články:

Outsourcing, Více věcí najednou, Agresivita hotelových hostů,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení