vše pro hotely a restaurace

SEO v roce 2014SEO strategie pro rok 2014

Blíží se Nový rok a s ním nové události v optimalizaci webových stránek. Ještě nedávno pro dosažení pozic, návštěvnosti a konverzního poměru stačilo mít klíčová slova v adrese, názvu a v optimální hustotě v textu a budovat zpětné odkazy. Pokud byly stránky pro roboty čitelné a měly velké množství zpětných odkazů, pak byly pro roboty hodnotné a dostaly se do viditelných pozic ve vyhledávačích.

Co přinesly poslední změny algoritmů?

Po posledních změnách algoritmů je pro dosažení návštěvnosti a konverzního poměru potřeba věnovat faktorům on page a off page více pozornosti a času. Pro rok 2014 se problematika optimalizace ve vyhledávačích změnila. Vyhledávače zakomponovali do algoritmu řadu dalších faktorů ovlivňujících například poměr textu a reklamy, rychlost načítání stránky, hodnotu textu bez ohledu na hustotu klíčových slov.

V roce 2014 bude kladen důraz na podávání aktuálních informací nejen na webových stránkách, ale také na profilech na sociálních sítích. Bude-li hotel aktivně komunikovat, pak upevní důvěru svých klientů a svou pozici na trhu.

V čem spočívají hlavní změny?

Dříve Nyní
Klíčová slova v textu se opakují několikrát a v různých tvarech Klíčové slovo může být 1x, ale textová informace musí být hodnotná.
Nadpis H1 je klíčové slovo nebo jeho variantou Nadpis je poutavý a láká čtenáře přečíst si celý článek
Text se píše na základě hustoty klíčových slov Píše se hodnotný text na zadané téma
Vnitřní odkazy jsou umístěny pod klíčovými slovy Vnitřní odkazy se umísťují pod hesla nebo slova, která by mohla čtenáře také zajímat.
Na použitelnost se neklade hlavní důraz. Použitelnost je jedním z nejdůležitějších faktorů optimalizace
Link building – čím více odkazů tím lépe Odkazy se umísťují tam, kde jsou vidět a zvýší se tak návštěvnost.
Odkazy v článcích – čím více článků tím lépe PR články musí mít na vysokou viditelnost a návštěvnost článku.
Anchor text musí obsahovat klíčová slova Anchor text musí cílit na značku
Profily na sociálních sítích se používají pouze jako doplněk marketingu, který nekonvertuje návštěvníky na záklazníky. Sociální média jsou silný marketingový nástroj, kterým se určuje viditelnost a komunikuje se s komunitou zákazníků.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

SEO živé nebo mrtvéSEO v roce 2015, Jak psát texty pro web, Nepodceňujte optimalizaci, Jak na optimalizaci

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení