vše pro hotely a restaurace

Revize marketingoveho planuProč revidovat marketingový plán

Máte marketingový plán, profily hotelu na sociálních sítích, definované cílové zákazníky a pracujete na optimalizaci hotelových stránek pro zvýšení konverzí. Časem zjistíte, že se vaši fanoušci chovají jinak než byste chtěli a musíte tak svůj plán operativně měnit, abyste své klienty a hosty dostatečně navnadili. A právě tato změna taktiky by měla být pravidelná.

Proč aktualizovat plán v mezidobí?

Abyste nezůstali ve starých kolejích, zatímco obchod a požadavky klientů se ubírají jiným směrem.

Dalším důvodem se může stát ztráta inspirace nebo únava z administrativních úkonů. V tu chvíli je na čase, abyste nabrali čerstvý vítr do plachet a osvěžili marketingové kampaně ať už sami nebo s pomocí marketingového specialisty.

Jak omladit marketingový plán?

1. Analyzujte. Statistiky a přehledy z Facebooku a z Google Analytics vám toho řeknou dost. Zjistíte například, co fungovalo v minulosti a podle toho zlepšíte své online kampaně. Pokud například nějaká soutěž na Facebooku v minulosti zabrala, nemusíte hned programovat jinou. Stačí ji okopírovat nebo aktualizovat.

2. Pro svou kampaň využijte ty správné sítě. Využívejte za sociální média, kde jsou vaši fanoušci nejaktivnější. Nespouštějte akce na všech profilech současně. Spouštějte to postupně, abyste měli čas reagovat na všechny podněty svých klientů. Podle reakcí a požadavků kampaň upravujte a sledujte zdroje nejvyšších konverzí.

3. Pozor na automatizované procesy. Automatické doručování obsahu může publikum odradit. Když zjistíte, že vám publikum usíná, probuďte jej!

4. Zrevidujte obsahový marketing. Lidé budou vždy příznivěji reagovat na kvalitní obsah, přehlednou grafiku a přátelský přístup. Hodnocení, které od nich získáte, vám přivede nové hosty.

5. Sledujte, jak lidé reagují na marketingová sdělení formou e-mailigu. Naučte se e-mailingovou kampaň správně vyhodnotit.

6. Kampaně, soutěže, ankety a jejich vyhodnocení archivujte, abyste do nich v budoucnu opět mohli nahlédnout a případně je v obměněné podobě použít znovu.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: David Castillo Dominici



Související články:
Optimalizace použitelnosti webuKvalitní obsahový marketingJak zlepšit použitelnost webových stránekWebové stránky hoteluJak psát texty pro hotelový web, Nedokončená online rezervace, Plán pro webové stánkyDalší tipy pro psaní textů, Renovace webových stránek, Jak zvýšit tržby z webových stránek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení