vše pro hotely a restaurace

Cílem Revenue Manažera je prodat správný produkt a službu, tomu správnému klientovi, ve správný čas a za tu nejoptimálnější cenu. Magazín Hotely Hotelům poskytuje rady a tipy v oblasti Revenue Managementu.

Analýza konkurence

Analýza konkurence V hotelnictví je velká konkurence. To je fakt. Obrovský počet ubytovacích zařízení různých kategorií zapříčinil snížení průměrné ceny. Přesto je potřeba pokrývat náklady na poskytované služby. Z tohoto důvodu řada hotelů rozšiřuje své služby a pomocí procesů a nástrojů Revenue Managementu se snaží maximalizovat své tržby. Abyste mohli tržby maximalizovat, pak musíte neustále […]
Čtěte více »

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň Aby byla e-mailová kampaň co nejúspěšnější, je potřeba ji co nejlépe načasovat. Je-li naším cílem ovlivnění ohodnocení, pak je třeba poslat e-mail před odjezdem hosta z hotelu. Chcete-li upozornit klienty na novinky a akce, které se ve vašem hotelu konají, pak je nejlepší čas kampaně těsně před odchodem lidí z práce, […]
Čtěte více »

SEO živé nebo mrtvé?

Má SEO budoucnost? Často slyším, že je SEO mrtvé, a že už není potřeba. Faktem je, že vznikají neustále nové stránky, e-shopy, blogy a zahlcují internetovou síť informacemi. Aby roboti s tohoto množství informací vyfiltrovali tu nejrelevantnější, týkající se klíčového slova, bude podle mého názoru vždy potřeba stránky optimalizovat. Je pravda, že celá řada SEO praktik […]
Čtěte více »

Organické vyhledávání na sociálních sítích

Jak mít lépe dohledatelný profil na sociálních sítích? To, že Facebook zobrazuje vaše příspěvky pouze asi 20% našich fanoušků, si uvědomujeme a proto se snažíme maximalizovat dosah. Málo kdo si však uvědomuje, že uživatelé sociálních sítí vyhledávají i podle klíčových slov. Z toho vyplývá, že bez klíčových slov v názvech profilů a bez SEO optimalizace […]
Čtěte více »

Co přináší Revenue Management

Co čekat od Revenue Managementu? Revenue Management je soubor procesů a postupů, které vedou k maximalizaci tržeb hotelu. Je to tvorba cenových strategií a jejich neustálá optimalizace, která závisí na konkurenceschopnosti hotelu, situaci na trhu, znalosti tržního prostředí a schopnosti předvídat a předpovídat – jinými slovy věštit. Mnozí hoteliéři však mají mylné představy o tom, […]
Čtěte více »

Proč analyzovat segmenty?

Průměrná cena jednotlivých segmentů Správná kombinace prodeje různým segmentům v různém období může výrazně zvýšit zisky hotelu. Jestliže hotel plní klientela ze segmentů s nižší průměrnou cenou, pak je jasné, že k maximalizaci zisku je nutné zjistit potřeby klientů v segmentech s vyšší cenou a cílit prodej na ně. Prvním krokem je pochopení nákupního chování […]
Čtěte více »

Google radí jak na PPC

PPC – nechte si poradit přímo od Googlu Pokud jste se rozhodli vytvořit si, spravovat a testovat PPC kampaně na Googlu, tak následující přednášky rozhodně stojí za to vidět. Není nad to, nechat si poradit odborníky přímo z Googlu. Osobně se docela divím, jak nízký počet zhlédnutí tyto přednášky zatím mají, ale vše je dočasné. V […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Správa PPC

Jak na správu PPC Všichni si uvědomujeme důležitost a výhody placených kampaní ve vyhledávačích, díky kterým se odkaz na náš hotel zobrazí na předních místech. Tři první místa jsou totiž nezobrazovanější. To je důvod, proč se tam, alespoň na čas dostat, když je to za přijatelnou cenu za proklik. Základní přípravu jste určitě zvládli. Máte-li […]
Čtěte více »

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení