vše pro hotely a restaurace

Proč propojit propagační kanály s prodejními?

Propagační kanály jako jsou například sociální sítě nebo různé články v časopisech mají za úkol prezentovat potencionálním klientům vaše služby. Vyprávějí příběhy lidí, kteří vás již navštívili a odnesli si s sebou nezapomenutelné zážitky ať už gastronomické nebo akční. Získá-li čtenář při čtení článků nebo zhlédnutí videa pozitivní emoce, pak nelze ztrácet čas. Je potřeba této situace využít a vyzvat jej k akci tím, že mu dáte okamžitou možnost udělat si rezervaci pokoje nebo stolu ve vaší restauraci.

Jaké jsou možnosti propojení?

  • Napojte webové stránky na booking engine.
  • Vložte na své stránky odkaz na svůj Facebookový profil, profil na Twitteru, Pinterestu, Linkedinu atd.
  • Do Facebookového profilu vložte odkaz na své webové stránky.
  • Do Facebookového profilu také vložte rezervační tlačítko.
  • Je-li váš podnik na Tripadvisoru velmi dobře hodnocen, vložte hodnocení na svůj web. Odkaz získáte v administračním rozhraní Tripadvisoru.
  • Vydávejte PR články na jiných webových potálech

Kvalitní linkbuilding

Věnujte se kvalitnímu linkbuildingu tak, že oslovíte své partnery s návrhem. Vy na své stránky napíšete, kdo je vaším dodavatelem a uveřejníte odkaz na jeho stránky. Partner na své stránky zase napíše, že dodává do vašeho hotelu nebo restaurace. Doporučuje se samozřejmě odkaz doprovodit informativním textem. Samotný odkaz bez relevantního textu nemá dostatečnou hodnotu a nekvalitní odkaz by napáchal víc škody než užitku.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Feelart



Související články:

Jak na kvalitní linkbuilding, Marketingové aktivityObsahový marketing, Inbound marketingTipy pro prodejní strategieInspirace pro správu sociálních sítíJak zvýšit dosah příspěvků na FBUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictvíSoutěž na FBDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení