vše pro hotely a restaurace

Public RelationsProč uveřejňovat PR články

Hodnotu webových stránek (pagerank) určuje hodnotný obsah, neustálá aktualizace webu a návštěvnost. Pokud tedy průběžně na webových stránkách hotelu pracujete a aktualizujete veškeré informace, pak je potřeba pracovat také na zvyšování návštěvnosti. Návštěvnost se zvyšuje pomocí sociálních sítí, investic do placených kampaní ve vyhledávačích (PPC – Pay Per Click) a uveřejňováním PR článků na jiných hodnotných webových portálech s vysokou návštěvností.

Dalším důvodem k pravidelnému uveřejňování PR článků je vytváření zpětných odkazů vložením odkazu na vaše hotelové stránky přímo do textu PR článku. Pokud na vaše stránky vedou odkazy z portálů s vysokým pagerankem, pak to roboti vyhledávačů považují za doporučení. Změny algoritmů vyhledávacích robotů jsou prováděny, proto, aby se roboti chovali jako lidé. Pokud se tedy obsah vašeho webu líbí lidem a robotům, tak jeho hodnota stoupá. S tím se pak zlepšuje viditelnost ve vyhledávačích a zvyšuje se návštěvnost a konverzní poměr.

Hlavní výhody uveřejňování PR článků:

1. Zvyšování hodnoty webu (pageranku) a tím viditelnosti ve vyhledávačích
2. Generování kvalitních zpětných odkazů
3. Zvyšování návštěvnosti webu
4. Zlepšení povědomí o vašem hotelu
5. Upoutání pozornosti potencionálního klienta

Zlepšování viditelnosti na internetu a kvalitní PR vás může dostat až do skutečného tisku, živých rozhovorů, různých událostí, nemluvě o perspektivě nových obchodů od lidí a firem, které jste přilákaly prostřednictvím těchto článků. PR jako takový má přímý vliv na konverzní poměr webových stránek a zvyšování tržeb.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles




Související články:

Nepodceňujte SEO SEO v roce 2014 E-mailing Vyhodnocení e-mailové kampaně

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení