vše pro hotely a restaurace

YouTube CardsZvyšte obsazenost hotelu pomocí Youtube

Kvalitní hotelové video nemusí být pouze marketingovým nástrojem. Pokud máte videa uložená na YouTube.com, můžete jejich pomocí zvýšit obsazenost svého hotelu. Jak? Snadno. Můžete k videu vložit třeba slevový kód nebo voucher na službu zdarma, abyste více diváka zaujali.

Je-li YouTube součástí vašeho online marketingu, pak vám YouTube Cards umožní přidat interaktivní prodejní nástroj do vašich videí. Aby však diváci na odkaz klikli, musí mít dostatečnou motivaci. Tím je právě služba zdarma, výrazná sleva popřípadě další motivátory.

YouTube Cards jsou účinný způsob, jak maximalizovat své prodejní výsledky. Divák tak nemusí hledat pouze odkaz na vaše webové stránky v popisu pod videem. Vytvořte výzvu k akci přímo ve videu, na kterou může okamžitě kliknout pro další informace.

Ve vašem profilu uživatele najdete šest typů karet, ze kterých si můžete vybrat. Vytvoření pak trvá jen několik minut.

Jak YouTube Cards využít?

Dostaňte diváka na vaše webové stránky pro více informací a rezervaci. Dejte mu vědět:

  • proč tam jít a co tam získá
  • jak se tam dostane
  • a co tam musí udělat

YouTube umožňuje vložení až pět karet do jednoho videa. Jedna z nich může být podnětem pro vložení kontaktu. Tím vám dá divák na vědomí, že si přeje dostávat aktuální informace o tom, co se ve vašem hotelu děje. Zařaďte jej do seznamu pro e-mailing a informujte jej o svých službách.

Videa jsou skvělá pro budování povědomí o značce. Pokud točíte sérii videí (1 video = 1 hotelová služba), pak jednotlivé karty upravujte tak, aby souvisel její obsah s videem. Karta, která podporuje související služby, ať už ty zdarma nebo placené, je účinnou pobídkou, která řídí diváka zpět na webové stránky pro podrobnější obsah.

Kvalitním videem a správně použitou kartou, získáte nové klienty, se kterými je potřeba komunikovat stejně, jako na ostatních sociálních médiích. Zahrňte do svého online média marketingového plánu také čas na odpovědi na komentáře pod videi na YouTube. Budou-li se postřehy nebo otázky opakovat, vytvořte navazující videa odpovědí na tyto otázky.

Používáním YouTube Cards zvýšíte obsazenost a tržby svého hotelu. Zde je manuál, jak YouTube Cards nastavit:

Text: Dana Petrunčíková Video: Derral Eves Obrázek: Logo Youtube.com



Související články:
Hotelové video, E-mailing jako marketingový nástroj, Social Media MarketingSoutěž na FBDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanouškyUživatelé sociálních sítíInspirace pro správu sociálních sítíSociální média jako součást PRJak využívat sociální média

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení