vše pro hotely a restaurace

Channel ManagerJak vybrat Channel Manager?

Internetové rezervační systémy, webové stránky, globální distribuční systém – to vše jsou prodejní nástroje, bez kterých se v současné době hotel neobejde. Nelze aktualizovat každý prodejnín kanál individuálně, protože by to zabralo příliš mnoho času. Tím spíš, že hotely své Best Available Rates (BAR) na základě analýz Revenue Managementu často mění. Channel Manager je tedy nezbytný pomocník. Umožňuje vkládání aktuálních cen a volné kapacity do několika internetových rezervačních systémů současně.

Jaké jsou výhody Channel Manageru?

Úspora času
Úspora peněz za práci osoby, která by jinak musela trávit čas manuální aktualizací systémů
Odpadá chybovost způsobená lidským faktorem
Cenová parita je zaručena
Online 24 hodin denně a 7 dní v týdnu
• Vše aktualizováno ihned, protože proces probíhá online
• Když se cena neuloží, pak Channel Manager zobrazí chybu a zprávu o chybě
Reporty a jejich archivace
Zákaznická podpora ze strany poskytovatele
Školení ze strany poskytovatele

Jaké jsou požadavky na Channel Manager?

Při výběru Channel Manageru musíte vzít v úvahu řadu faktorů. Seznam rezervačních systémů, který umožňuje propojit je pouze jedním z nich. V podstatě je třeba zjistit:

• zda umožňuje obousměrné propojení s hotelovým systémem
• zda umožňuje propojení s internetovými rezervačními systémy, přes které hotel prodává
• zda umožňuje propojení s GDS – Globálním Distribučním Systémem v případě, že je na něj hotel napojen
• jaký je roční poplatek za použití
• zda je roční poplatek za určitý počet internetových systémů, nebo zda je možnost systémy přidávat
• jaký je poplatek za nastavení (obvykle je účtováno jednou, v prvním roce spolupráce)
• zda je školení a zákaznická podpora v ceně ročního poplatku (obvykle ano)
• zda Channel Manager zaznamenává rezervace (tím i vyčerpané pokoje na systémech) a zasílá upozornění

Channel Manager je opravdu velký pomocník a od té doby, co jej poskytuje celá řada firem, je i roční poplatek cenově přijatelný.

Ideální je využívat Channel Manager svého hotelového systému jako poskytuje například Previo. Tím odpadá manuální nastavení Channel Manageru, protože to je identické s nastavením hotelového systému. 

Autor: Dana Petrunčíková Foto: FreeGreatPhoto



Související články:

Rezervační systémy, Hotelový systém Previo, Hotelové systémyGlobální Distribuční Systém, Revenue ManagementJak stanovit nejlepší cenu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení