vše pro hotely a restaurace

Pouziti rezervacnich systemuProč klienti upřednostňují rezervaci přes rezervační systémy

V posledních letech prakticky všechny hotely zaznamenaly nárůst rezervací přes internetové rezervační systémy a současně pokles počtu rezervací přes webové stránky. Přestože se hotely snaží své webové stránky maximálně optimalizovat, uveřejňují nejnovější informace, platí PPC, komunikují s klienty, stále tržby přes webové stránky nedosahují takových objemů, jako tržby přes internetové rezervační systémy.

Přes společné přesvědčení, že si turisté raději svůj hotel rezervují přímo, a že zprostředkovatelé jako Booking.com, Expedia a další mají malou přidanou hodnotu pro zákazníka, samotná fakta a statistiky hovoří sami za sebe.

Co vede klienty k tomu, aby upřednostnili rezervační systém?

  1. Možnost porovnání ceny
  2. Personifikacefiltrování vybavení, služeb, lokality přesně podle individuálních požadavků
  3. Hodnocení hotelu klienty, kteří tam již ubytováni byli
  4. Přehlednost grafické šablony, která je optimalizována na základě analýz chování uživatelů
  5. Použitelnost webu – programátorské týmy rezervačních systémů se soustředí na optimalizaci použitelnosti
  6. Důvěra prověřená miliony uživatelů na celém světě
  7. Věrnostní programy

V neposlední řadě je to také optimalizace pro vyhledávače. I když platíte tisíce korun za optimalizaci webových stránek, nikdy váš web nedosáhne ve vyhledávačích takové hodnoty a velikosti (a tím i viditelnosti), jako gigantický rezervační systém. I když platíte tisíce korun měsíčně za PPC, pak věřte, že rezervační systémy platí za zviditelnění lukrativních klíčových slov mnohem více.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: ddpavumba



Související články:

Filtrování na rezervačních systémech, Jak na placené kampaně, Internetové rezervační systémy, Webové stránky hotelu, SEO hotelových stránek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení