vše pro hotely a restaurace

Co získáte vysokým hodnocením

S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost se službami a dobrý poměr kvalita / cena, vede klienty k tomu, aby přijeli příště. Dobrá pověst dává klientům důvod zůstat věrný, protože vědí, že se na nás mohou spolehnout.

Spokojení hosté nás budou doporučovat svým známým. Klienti, kterým byl hotel doporučen, a kteří by se o nás za normálních okolností nedozvěděli, zvyšují obsazenost hotelu a tím i tržby.

Jaké jsou další výhody dobrého hodnocení hotelu?

  • Zvýšení průměrné ceny a současně zvýšení tržeb. Tyto peníze pak lze použít na další zlepšení pohodlí hostů, na nákup nového vybavení nebo na lepší a účinnější propagaci hotelu.
  • Zvýšení hodnoty firmy. V případě prodeje obchodní firmy, má hotel s dobrou reputací vyšší cenu než hotel se špatnou pověstí.
  • Má vliv na složení klientely. V dobře hodnocených hotelech se objevují méně často vyděrači, kteří využívají slabých stránek hotelu ve svůj prospěch.
  • Dobré hodnocení má také vliv na viditelnost ve vyhledávačích (SEO). Spokojení lidé sdílejí odkazy na sociálních sítích. Každý odkaz, který klient uveřejní, zvyšuje hodnotu odkazovaných stránek. Při určitém množství se zvýší hodnota vašeho webu pro vyhledávače a ti posunou stránky do viditelnějších pozic.
  • Dobrá reputace zvyšuje morálku zaměstnanců, protože se nemusí za svého zaměstnavatele stydět. Nikdo nechce pracovat s partnerem, který má špatnou pověst.
  • Konkurence a partneři vás budou respektovat a budou vám častěji nabízet partnerství. Každý má zájem spojit své obchodní jméno s dobrým partnerem.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: David Castillo Dominici



Související články:

Jak reagovat na hodnoceníHodnocení ve vyhledávačíchLživé komentářeZábavná hodnocení,  Jak ovlivnit hodnoceníJak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení