vše pro hotely a restaurace

Proc dat na web anketuMáte na stránkách anketu?

Určitě jste se všimli, že portály jako například Novinky.cz nebo Sport.cz mají na konci článku anketu. Také jste se určitě všimli, že jsou v té anketě jednoduché otázky a ještě jednodušší odpovědi, na které lidé klikají. Často jste si asi řekli, proč tam vůbec tak slaboduchou anketu dávají. Odpověď je jasná – je to výzva k akci. Nepřímo tím nutí čtenáře k aktivitě. Aktivitu na stránkách mají rádi roboti vyhledávačů.

Navíc pokud ta anketa není slaboduchá, získáte tímto jednoduchým průzkumem zpětnou vazbu od hotelových hostů. Stačí si pohrát s otázkami. Dobře provedená anketa na webových stránkách může generovat pozitivní výsledky, které mohou mít vliv na konverzní poměr.

Průzkumem či anketou také můžete sbírat postřehy svých hostů, na základě kterých pak můžete vylepšit vybavení hotelu nebo služby. Anketu můžete také využít při zavádění nové verze webových stránek. Ptejte se návštěvníků, jak se jim líbí použitelnost stránek tj. rozvržení, struktura, vnitřní navigace nebo jak jsou spokojeni s procesem rezervace.

Jaké výhody má anketa?

• Ukazuje, že jste odhodláni poskytovat nejlepší služby, a že si názoru hosta ceníte.
• Budete-li zveřejňovat anketu v různých časových obdobích, výstupy z ní mohou mít kvalitní srovnávací charakter
• Ukáže vám co je potřeba zlepšit a zrenovovat.
• Pomůže vám objevit vaše silné a slabé stránky
• Je přínosem při budování loajality

Jaké otázky do ankety vložit?

V podstatě můžete vložit otázky, které se objevují ve vašem hotelovém dotazníku spokojenosti:

  • Jaké byly vaše první dojmy při příjezdu do hotelu
  • Našli jste náš hotel snadno
  • Jak byste ohodnotili služby recepce (restaurace, atd)
  • Jak byste ohodnotili přístup personálu
  • Rychlost a dostupnost WiFi
  • Našli jste na našich webových stránkách dostatek informací

Fantazii se meze nekladou. Kromě běžných otázek můžete vymyslet i nějaké zábavné a originální. Musí však být krátké a stručné. Musí mít smysl a musí jich být málo (maximálně 6). Uživatelé nemají čas vyplňovat dlouhé dotazníky a ankety.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: 89studio



Související články:

Neaktviní fanoušci, Soutěž na FB, Renovace webových stránekPoužitelnost webových stránek, Analýza klíčových slov, Hotelový marketing

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení