vše pro hotely a restaurace

Preklad webovych stranekPřeklady hotelových webových stránek

Neustálá aktualizace webových stránek hotelu, uveřejňování stále nových příspěvků na Facebooku je naší denní praxí. Aktualizace webu v pěti až osmi jazykových mutacích pro zaměstnance není vůbec jednoduchá. Ano, všichni hovoříme některým cizím jazykem, ale přiznejme si, kdo z nás napíše článek v jiném jazyce tak, aby se nad některou větou rodilý mluvčí občas nepousmál?

Internetové překladače jsou naším pomocníkem a pro běžné používání je tento nástroj jistě neocenitelnou výhodou. Na seriozní překlad textů hotelových stránek nebo reklamních materiálů však nestačí. Nebere totiž v úvahu celkový kontext a vyznění určité myšlenky, které převod textu z jednoho jazyka do druhého vyžaduje. Lidský faktor je pro detailní překlad poutavého textu nenahraditelný. Internetový překladač je sice rok od roku lepší, ale stále nedokáže konkurovat lidskému cítění. Pokud tedy potřebujete takový překlad textu, který nebude vzbuzovat úsměv na rtech rodilého mluvčího, pak musíte investovat do profesionálního překladu.

Profesionální překladatelé

Překladatelé a tlumočníci vědí, že na prvním místě je vždy faktická správnost textu. Celá řada překladatelských firem proto na korektury překladu najímá rodilé mluvčí. Odborní překladatelé webových stránek také mají povědomí o SEO a tedy využití klíčových slov, které jsou pro vyhledávače a vyhledávání nejdůležitější. Nebojte se tedy investovat do odborného překladu zejména u složitých či méně běžných cizích jazyků.

Jedinou nevýhodou může být to, že když si klient přečte kvalitní text na vašich stránkách ve svém rodném jazyce, může získat pocit, že se u vás v hotelu tímto jazykem domluví. Nezapomeňte tedy zveřejnit na stránkách všechny jazyky, kterými se klient u vás na recepci domluví.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Hotelový marketingJak psát texty pro hotelový web, Tipy pro psaní textů, Hotelový marketing a internetové stránky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení