vše pro hotely a restaurace

Jak udržet zaměstnance

Jak udržet své zaměstnance v hotelnictví podle hoteliéra Petra Lžičaře Míra nezaměstnanosti je téměř nulová, což je vynikající pro pracovní trh. Ovšem na druhé straně vyvstává nový problém a to je schopnost udržet si kvalitní personál a zabránit jejich fluktuaci. Týká se to především služeb, zejména oblasti hotelnictví a gastronomie. Stabilní personál, se kterým se […]Čtěte více »

Jezdecký tábor

Jak souvisí jezdecký tábor a hotel? Práce v hotelnictví je náročná fyzicky i psychicky. Proto jsou zaměstnanci hotelů velmi aktivní lidé, kteří neznají nudu. Nejnáročnější je zejména sezóna, která je v našich končinách čím dál tím delší. Byla doba, kdy školní prázdniny bývaly jakási mezisezóna. Posledních pár let jsou však i v Praze hotely v […]Čtěte více »

Umění rozhodování

Umíte se rozhodnout? Každý den děláme nějaká rozhodnutí – a to jak v našem profesním tak i osobním životě. Zatímco v práci naše rozhodnutí vycházejí častěji z logických důvodů, důležitá rozhodnutí v osobním životě, která často musíme učinit, nejsou podložena ničím. Maximálně naší momentální situací, přáním a emocemi. Ne vždy nám konečné rozhodnutí v dlouhodobém […]Čtěte více »

Personální agentura DreamJob

Má smysl využívat služeb personální agentury? Možná jste si kladli otázku, proč využít personální agenturu na obsazení klíčových pozic v hotelu nebo pro jiné gastrojobs? Níže uvedené informace vám mohou pomoci v rozhodování: Personální agentura dlouhodobě mapuje trh a vede aktivní databázi uchazečů, kde má tisíce odpohovorovaných aktivních kandidátů. V případě poptávky vyhledá a vybere […]Čtěte více »

Jak dojít k cíli

Jak se dostat k vysněnému cíli? Každý máme svůj sen, ale mnozí nevědí, jak jej dosáhnout. Není snadné dosáhnout toho, co chceme, když to není z počátku vidět. Cest, jak dosáhnout cíle je celá řada, jenom je potřeba zvolit tu správnou nebo vytrvat a zkoušet to znovu. Začněte přesnou identifikací svých priorit. Zjistěte, proč chcete […]Čtěte více »

Komunikační dovednosti - prezentace

Efektivní prezentace Při prezentaci je potřeba zejména kvalitní projev a stejně jako u projevu platí – čím lepší příprava, tím lepší prezentace. Nejprve je potřeba si stanovit, co chceme publiku sdělit a co chceme, aby si posluchači odnesli. Kvalitní úvod je základ. Musíte zapůsobit. Je potřeba si uvědomit, že prezentace začíná ve chvíli, kdy se […]Čtěte více »

Jak vyhrát výběrové řízení

Jak projít úspěšně výběrem uchazečů Výběrové řízení na každou pozici v hotelu je proces vylučování, které začíná s celou řadou uchazečů, ale vyvrcholí s jedním, který přežil a bere vše. Jak přemýšlejí výherci ? Uvědomují si, že hledání zaměstnání jsou “námluvy”, nikoli proces. Zalíbit se, zanechat dojem a získat skvělou práci stojí mnohem více úsilí, […]Čtěte více »

Melancholik

Povahový rys – melancholik Proč si dát pozor na melancholiky v pracovním kolektivu? Je vůbec dobré jej zaměstnat? Melancholik – kladné stránky • Už v dětství se jeví jako hluboký myslitel • Nenáročný, tichý, má rád samotu • Vyznává pevný řád • Oceňuje krásu a inteligenci • Předvídá potíže ještě dřív než vzniknou • Je […]Čtěte více »

Cholerik

Vecny kritikPovahový rys – cholerik Proč zaměstnat cholerika? Může to mít vůbec nějaké výhody? Podívejte se na kladné a záporné stránky. Určitě nakonec zjistíte, že je lepší, když cholerik u vás v hotelu pracuje, než když tam bydlí. V obou případech je lepší, když je to silná osobnost a nikoliv psychicky labilní jedinec. Kladné stránky • […]Čtěte více »

Flegmatik

Povahový rys – flegmatik Flegmatik – kladné stránky • je spokojený všude, kam ho strčíte • má rád přátele, ale je spokojený i o samotě • snadno se přizpůsobuje • je cílevědomý • mezi ostatními představuje tlumenou osobnost • dobře odolává tlakům • ke všemu přistupuje klidně,věci řeší postupně • zachovává si klid, chladnokrevnost a […]Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com