vše pro hotely a restaurace

Jak myslet pozitivněJak se naučit pozitivně myslet?

Jsou dny, kdy se nic nedaří a negativní myšlenky se nám honí hlavou. Po měsících sezóny a neustálém řešení přehnaných požadavků hostů si už ani neuvědomujeme, že se ptáme sami sebe, co za lidi to k nám jezdí a co za katastrofy nás ještě čeká.

Negativismus a cynismus je také příznakem začínajícího syndromu vyhoření. Abychom předešli vyčerpání organismu, musíme se naučit relaxovat a najít rovnováhu mezi prací a odpočinkem. Budeme-li dostatečně uvolnění, vyhnou se nám i negativní myšlenky.

Často se v tomto směru hovoří také o přitažlivosti. To, na co myslíme, současně přitahujeme. O to více se musíme snažit přitahovat spokojené hosty a ne chronické stěžovatele.

Jak začít myslet pozitivně?

Tady je pár tipů, které vám pomohou překonat negativní myšlení a zlepšit pozitivní náhled na práci, kterou děláte:

1. Uvědomujte si myšlenky, které se vám honí hlavou a přeměňujte ty negativní v pozitivní. Když například obdržíte stížnost, říkejte si, že je to pouze návrh na zlepšení vašeho hotelového servisu.

2. Změňte své cítění. To je nejtěžší část celého procesu. Chcete-li uvolnit pocity, které chcete změnit, představte si výsledek, který si přejete. Výsledky musí být skutečné a měřitelné. Stanovte si cíl a snažte se ho dosáhnout v optimálním čase.

3. Otevřete se a aktivně se do pozitivních změn zapojte. Pokud neučiníte žádné kroky k pozitivnímu myšlení, nic se nezmění. Buďte důslední a vytrvalí.

4. Obklopte se s pozitivními lidmi. Jestliže jste uvízli v negativní spirále, mluvte s lidmi, kteří vidí věci pozitivně a perspektivně. Tito lidé nebudou posilovat vaše negativní myšlení, ale naopak vám ukáží cestu ven.

5. Připevněte si na nástěnku pozitivní citace pro posílení vědomí. Až budete mít pocit, že jsou okoukané, tak je vyměňte.

Zůstat pozitivní, když pracujete ve službách, není vůbec snadné. V hotelu i v restauraci se každý den najde někdo, kdo se pokusí vám náladu zkazit a uvrhnout vás zpět k myšlení negativnímu. Prvním krokem k úspěchu je a uvědomit si, že změna je důležitá zejména pro vaše dobro.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články

Jak přežít sezónuJak předejít vyčerpání, Agresivita hotelových hostůProč lidé lžou, Zvyšující se nároky nebo nenasytnost, Představy hostů se často neshodují s realitouJak uspokojit hotelové hosty

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení