vše pro hotely a restaurace

Hotely Hotelům přinášejí rady a tipy v oblasti poradenských služeb ve všech oblastech, outsourcingu a přehled poradenských firem.

Emoční inteligence

Co je emoční inteligence? Emoční inteligence jako součást sociální inteligence, která zahrnuje schopnost rozpoznat a sledovat vlastní i cizí pocity, emoce, rozlišovat je a využívat tyto znalosti ve svém myšlení nebo chování. Neboli je to schopnost orientovat se v sobě i v citech a náladách jiných lidí, využívat toho pro dobré vztahy a sebe motivaci. […]
Čtěte více »

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň Aby byla e-mailová kampaň co nejúspěšnější, je potřeba ji co nejlépe načasovat. Je-li naším cílem ovlivnění ohodnocení, pak je třeba poslat e-mail před odjezdem hosta z hotelu. Chcete-li upozornit klienty na novinky a akce, které se ve vašem hotelu konají, pak je nejlepší čas kampaně těsně před odchodem lidí z práce, […]
Čtěte více »

Změny v chování spotřebitele v posledních 20 letech

Jaké to bylo před rokem 2000? Pamatujete si jaké to bylo před 20 lety? Rok 1997 byl zlomový zejména díky příchodu internetu do českých hotelů, firem a domácností. V té době si lidé kupovali zájezdy pouze v cestovních kancelářích (CK) a vybírali si je v katalozích. Osobně si pak došli zájezd zaplatit do nejbližší CK […]
Čtěte více »

Umíte klást otázky?

Komunikační dovednosti: formulování otázek Podle J.W. Vander Zandena je komunikace proces, jímž lidé předávají informaci, ideje, postoje a emoce jiným lidem. Latinské slovo communicare znamená „činit něco společným“ jinými slovy něco sdílet. Čím lépe dokážeme s ostatními komunikovat, tím snáze se domluvíme. Schopnost domluvit se, je klíčem úspěchu ve všech oborech.  Co je základem komunikace? […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

SEO živé nebo mrtvé?

Má SEO budoucnost? Často slyším, že je SEO mrtvé, a že už není potřeba. Faktem je, že vznikají neustále nové stránky, e-shopy, blogy a zahlcují internetovou síť informacemi. Aby roboti s tohoto množství informací vyfiltrovali tu nejrelevantnější, týkající se klíčového slova, bude podle mého názoru vždy potřeba stránky optimalizovat. Je pravda, že celá řada SEO praktik […]
Čtěte více »

Zaměstnanecké benefity

Zaměstnanecké výhody, neboli benefity Na rozdíl od mezd a platů nebývají benefity obvykle vázány na výkon pracovníka. Někdy se však při jejich poskytování přihlíží k funkci, k postavení pracovníka v hotelu, k době zaměstnání a zásluhám. Důležitým faktorem při rozhodování vedení o poskytování zaměstnaneckých výhod je otázka, do jaké míry umožnit volitelnost a přizpůsobivost benefitů […]
Čtěte více »

Co sledují HR manažeři během pohovoru?

Co sledují při pohovoru HR manažeři? Všichni HR manažeři už ví, že všeobecné otázky kladené při pohovoru každý zná a každý rozumný člověk si na ně před pohovorem připraví odpovědi. Aby tedy ze všech uchazečů vybrali toho správného kandidáta pro vypsanou pozici, využívají různých technik (například NLP), sledují bodylanguage a řadu dalších ukazatelů. Na řadu […]
Čtěte více »

Co úspěšní lidé nikdy nedělají

Co mají společného úspěšní lidé? Člověk může být úspěšný ve své práci, při sportu, mezi přáteli i koníček vás může dovézt k úspěchu. Všichni úspěšní lidé mají jedno společnou touhu uspět. Ta je nutí nikdy se nevzdat. Kdo jsou úspěšní lidé? Úspěšní lidé jsou ti, které ostatní žádají o radu. Celá řada z nich zažila nejen úspěch, […]
Čtěte více »

Manažerské dovednosti v hotelu

Proč zlepšovat dovednosti manažerů? Zaměstnancům „je třeba ukázat směr a dávat příklad“ jak řekl Tomáš Baťa. K tomu je potřeba dobrých manažerů, kteří současně své podřízené podporují a motivují k dosažení cílů. Součástí manažerské pozice je také plánování, organizování a kontrola. K tomu všemu potřebuje určité schopnosti a dovednosti. Mezi tyto dovednosti patří: • Asertivita […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení