vše pro hotely a restaurace

HotelStorno – pojištění proti zrušení rezervace

Hotelový systém Plazaro ve spolupráci s ERV Evropskou pojišťovnou rozšířilo nabídku svých služeb o produkt s názvem HotelStorno, který umožňuje klientům pojistit si rezervaci proti zrušení velmi jednoduchým způsobem. V případě onemocnění, úrazu či jiné neočekávané události tak nepřijde o své finanční prostředky, bude-li nucen zrušit svou rezervaci, kterou bude mít stoprocentně předplacen s podmínkou nevratné platby.

Pojistná ochrana je velmi široká a může obsahovat i odpovědnost za případné škody, které klient v hotelu napáchá během svého pobytu. Nabídka pojištění proti zrušení pobytu ze strany hosta je na území ČR novou službou. Zkušenosti ze zahraničí však jasně ukazují, že se jedná o žádaný produkt. V sousedním Rakousku se nabídka pojištění v rámci rezervace stala běžným standardem.

Jaké výhody přináší HotelStorno hotelům?

• Je to unikátní nástroj pro podporu prodeje předplacených rezervací s nevratnou platbou
• Pojištění lze uzavřít v rámci online rezervace
• O sjednaném pojištění je okamžitě informován jak hotel v Kartě rezervace, tak i pojišťovna.
• Nástroj předchází nepříjemným situacím při řešení žádostí o navrácení nevratné platby
• V případě plnění bude pojišťovna postupovat v souladu se smluvními podmínkami, se kterými klient v době uzavírání pojištění souhlasil.
Modul lze v Plazaru jednoduše aktivovat i deaktivovat.

Proč pojištění storna nabízet?

1. Hotel rozšíří nabídku svých služeb
2. Hotel získá od ERV provizi za zprostředkování sjednaného pojištění
3. Administrativní záležitosti kolem pojistky vyřídí Plazaro

Jak služba v rámci Plaza funguje a kolik stojí?

„Každý klient (ubytovací zařízení) využívající hotelový systém Plazaro si může od května 2017 na základě vlastního rozhodnutí službu HotelStorno aktivovat. Hotelovým hostům se následně při on-line rezervaci objeví možnost pojištění proti stornu. Pokud host pojištění využije a zřídí si jej, Plazaro vše administrativně automaticky zpracuje.

Využívání nového modulu HotelStorno v systému Plazaro je pro ubytovací zařízení zpoplatněno částkou 50 Kč měsíčně. Jedná se o prostředky, které slouží k pokrytí nákladů na vývoj a údržbu tohoto modulu.“ Říká Oldřich Kotík, vedoucí vývojového týmu Plazaro.

Mgr. Jan Groll, vedoucí oddělení alternativních produktů ERV Evropské pojišťovny k tomu dodává: „Existují tři varianty HotelStorna – Basic, Standard a Optimal. V případě zrušení rezervace každá z nich obsahuje limity nastavené na výši celkové ceny ubytovacích služeb. Varianta Standard je oproti variantě Basic rozšířena o odpovědnost za škody v ubytovacím zařízení. Komplexní varianta Optimal dále obsahuje i pokrytí nevyužité dovolené. Cena je vypočítána férově v rozmezí 4-6 % z celkové ceny ubytovacích služeb. V Plazaru budeme z počátku využívat variantu Standard.“

Na co se pojištění HotelStorno vztahuje?

• akutní onemocnění či úraz klienta nebo jeho nejbližšího příbuzného
• nezaviněná ztráta zaměstnání klienta
rozvodové řízení klienta
• konání opravné zkoušky ve škole
• rozsáhlého poškození bydliště klienta
• odpovědnost za případné škody, které klient v hotelu napáchá

Klientovi hradí ERV Evropská 1 000 Kč za každý den nevyužité dovolené z důvodu akutní nemoci.

Proč používat Plazaro?

Uživatelsky jednoduchý online rezervační a recepční hotelový systém Plazaro na českém trhu působí již 5 let a je určený ke kompletní správě ubytovacího zařízení. Nabízí několik desítek základních funkcí a další doplňkové moduly, které zajišťují, že systém je vhodný jak pro malá ubytovací zařízení, tak i pro velké hotelové řetězce.

Funkčnost systému Plazaro je neustále aktualizována a rozšiřována tak, aby vyhovovala i individuálním požadavkům ubytovacích zřízení.

Vyzkoušejte si Plazaro ještě dnes.

Kontakt:
Hotelový systém Plazaro
Apps Dev Team s.r.o.
Křížkovského 33a
603 00 Brno

Oldřich Kotík, CEO
Tel. 774 216 322
E-mail: oli@plazaro.com
Web: www.plazaro.com
Facebook: https://www.facebook.com/Plazaro-314758462212241/

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení