vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům přináší nové trendy ve vybavení hotelů a restaurací a jejich zařízení.

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

Influenceři pro hotel a restauraci

Influenceři v hotelu ano či ne? Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují. Influencer marketing je nový způsob propagace. […]
Čtěte více »

Proč propagovat hotel na Instagramu

Jak zvýšit konverze pomocí Instagramu Na Instagramu je denně 500 milionů aktivních uživatelů. Pro získání interakce si berte příklad z profilů luxusních hotelů v exotických destinacích. Dívejte se, jaké příspěvky přitahují akce a komentáře. Instagram přímo ovlivňuje nápady uživatelů na cesty a má velký vliv na jejich konečné rozhodnutí. Profily řetězců Four Seasons, Hilton nebo […]
Čtěte více »

Co nesmí chybět na webových stránkách

Na co při aktualizaci stránek nezapomínat? Webové stránky hotelu jsou jeho internetovou vizitkou a prodejním nástrojem. Proto je nezbytně nutné stránky neustále renovovat a aktualizovat, aby odpovídaly nejen módním trendům, ale i požadavkům uživatelů, ať už se jedná o zaměstnance hotelu, zákazníky nebo roboty vyhledávačů. Pro snadnou správu webu volte kvalitní systém jako například wordpress, […]
Čtěte více »

Reklama na Facebooku

Jak propagovat příspěvek na Facebooku Výhodou reklamy na Facebooku je cílení na potenciální zákazníky v určitém období. Navíc nastavení reklamy na FB je uživatelsky jednoduché. Stačí klíčová slova obsahující název hotelu a lokalitu, akci a období, na které chcete cílit. Pak už stačí vytvořit organický příspěvek, který budete propagovat. Jak vytvořit reklamní příspěvek Obrázek a text musí […]
Čtěte více »

TripAdvisor přidal uživatelské funkce

Co je nového na TripAdvisoru? TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet […]
Čtěte více »

Co na sociálních sítích dělat nemusíte?

Co není povinnost při správě sociálních médií? Stále se píše o tom, co je nezbytně nutné při správě profilů na sociálních sítích. Není toho však mnoho napsáno o tom, co se dělat nemusí, aniž by to hotelu finančně uškodilo. Zde je souhrn toho, co je možné při správě online médií nehrotit a ušetřený čas věnovat […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Úspěšný obsahový marketing

Klíč k úspěšnému obsahovému marketingu Cílem obsahového marketingu je přilákat klienty. Proto musíte vytvořit tak zajímavý text o svých službách, aby si jej klient přečetl a řekl si: „Ano. V tomto hotelu chci relaxovat.“ Abyste takové texty psali, pak musíte přestat přemýšlet jako obchodník, který chce prodat ubytovací služby. Budete-li o hotelu, restauraci a službách […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení