vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům přináší nové trendy ve vybavení hotelů a restaurací a jejich zařízení.

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Preference zákazníků

Co klienti upřednostňují? Nabízíte-li ubytovací a stravovací služby, pak je pro vás pochopení preference zákazníků velmi důležité. Pochopíte-li, co klient preferuje, pak můžete předvídat jeho představy a očekávání a tím maximalizovat jeho spokojenost s poskytovanou službou. Nejprve si tedy zjistěte, jaké skupiny lidí, se u vás nejčastěji ubytovávají a stravují. Co musíte o klientech zjistit? […]
Čtěte více »

Hotelové video

Proč potřebujete hotelové video? Video je jedním z nejdůležitějších marketingových a PR nástrojů, kterým můžete velmi přesně ukázat hotel, restauraci a poskytované služby. Lidé z něj mnohem lépe pochopí, co mohou očekávat. Videa jsou oblíbená zejména pro obsah, kterým vyjádříte více než obrázky nebo 3D prohlídkou, protože videa vzbuzují v lidech pocity. Je to tím, […]
Čtěte více »

Funguje vám Social Media Marketing?

Jak je to se Social Media Marketingem? Celá řada hotelů a firem neví jak správně pracovat s profily na sociálních sítích. Neumí analyzovat výsledky a tak mají pocit, že to nefunguje. Nechtějí investovat do specialisty, který by jim profily spravoval, protože ze sociálních sítí nemají prokazatelný zisk. Přitom právě specialista by jim profily správně optimalizoval, […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

Kvalitní fotografie hotelových pokojů

Jak získat kvalitní fotografie? Nafocení celého hotelu je finančně náročné. Mnoho hotelů proto volí focení po částech nebo dofocení jen renovovaných prostor. Pokud se nechystáte hotel přefotit celý, pak je možné to fotit jej postupně. S fotografem dohodnete focení určitých částí. Důležité je však, aby se držel stejného stylu jako fotograf předchozí. Kvalitní fotografie jsou investice, […]
Čtěte více »

Jak vybrat kvalitního fotografa

Jak na výběr fotografa? Vybrat správného fotografa pro hotel není snadný úkol. Všichni víme, že fotografie je důležitým prodejním nástrojem. Prostřednictvím fotografie prodáváme hotel nejen na webových stránkách, na rezervačních systémech, ale zákazníkům partnerských cestovních kanceláří. Proto musí být fotografie velmi kvalitní. Investice do fotografií je základem celkové prezentace ubytovacího zařízení a restaurace. Fotografie je […]
Čtěte více »

SEO v roce 2018

Co nového v optimalizaci webu Tak je tu nový rok, nové trendy, nové styly nová předsevzetí. Naštěstí v oblasti SEO bude vše při starém. Alespoň v nejbližší době. SEO experti se shodují na tom, že jediná významná novinka je hlasové vyhledávání, které se bude během roku 2018 zlepšovat ve všech světových jazycích. I nadále se […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení