vše pro hotely a restaurace

Jak prilakat mlade lidi do hoteluJak přilákat mladé lidi do hotelu?

Pozorujete, že v poslední době není snadné najít kvalitní personál? Už se vám stalo, že se na inzerát na pozici recepční nikdo nepřihlásil, nebo že přišly dva životopisy? Pokud ne, tak máte štěstí, že si můžete vybírat. Ostatní hotely jsou na tom o poznání hůře.

Pryč je doba, kdy stačilo zveřejnit inzerát a přišlo třicet životopisů. Z toho se vybralo o pár uchazečů více, protože se počítalo s vysokou „úmrtností“ ještě ve zkušební době. Dnes už to není co to bývalo, protože zájem ze strany uchazečů o práci ve službách už není tak velký.

Ano, stále existují hotelové školy, ale kolik absolventů si po maturitě hledá práci v oboru, který si vyzkoušeli během školní praxe a vědí, co tato práce obnáší? Pryč je doba, kdy práce na hotelové recepci byla prestižní. Dnes již o střídání dvanáctihodinových služeb není mezi mladými lidmi zájem. Cizími jazyky už hovoří všichni, takže za jejich znalost speciální odměny nejsou. A kdo na sebe dobrovolně nechá křičet špatně vychované klienty?

Aby hotel přilákal mladé lidi do svého kolektivu, pak je potřeba změnit přístup k jejich motivaci.

Co dnes mladí lidé chtějí?

Aby hotel přilákal uchazeče o zaměstnání, musí být dobrý zaměstnavatel a musí se umět prezentovat na trhu práce.

Co musí hotel mladým kandidátům ukázat?

1) Kdo je a co nabízí jak svým klientům, tak i svým zaměstnancům
2) Jaká je firemní kultura, hodnoty, styl vedení, možnosti podpory osobního růstu zaměstnanců
3) Co nabízí a proč by do něj měl jít někdo pracovat

Pokud bude nabídka pro uchazeče dostatečně atraktivní, pak se o ni začne zajímat.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: stockimages



Související články:

Jak napsat životopis, Co nepsat do životopisuNa co si dát pozor při pohovoru, Jak se připravit na video-pohovorStrategie náboru zaměstnancůNa co se zeptat při pohovoru, Jak vyhrát výběrové řízeníJak změnit zaměstnáníNové otázky kladené při pohovoru

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení