vše pro hotely a restaurace

resperanto teamMěníme hotelovou pokojovou službu k lepšímu!

Již několik měsíců na trhu funguje nová unikátní služba Resperanto. Je určená nejen restauracím a barům, ale také hotelům a jejich zákazníkům. Objednávkový systém umožňuje hostům objednávat si přímo z telefonu a hotelům a restauracím zařízením přijmout objednávku a komunikovat s hostem efektivněji než kdykoli předtím.

Hoteloví hosté často potřebují ručník navíc, objednat taxi nebo občerstvení na pokoj. Dnes není potřeba zvedat telefon a volat na recepci, protože vše lze vyřešit během chvilky přes aplikaci v mobilním telefonu – a objednávka se recepčním objeví bez jakékoli prodlevy.

Resperanto je nový životní styl, který následuje trend posledních několika let, kdy se mnoho služeb digitalizuje a přesouvá do mobilních telefonů. Dnes už se nestojí fronty. Check-in letenky lze provést online třeba z taxíku. Lístky do divadla se objednávají online a na pokladnu už nemusí prakticky nikdo zavítat.

Proč si neobjednat přes telefon pokojovou službu?

Resperanto šetří čas, a to jak hostům, tak zaměstnancům hotelů a restaurací. Recepce se může v klidu věnovat hostům, kteří právě přijeli, a pak bez prodlení vyřídit objednávku od hosta na pokoji. Výhodou neomezený počet jazyků v aplikaci, takže odpadá jakákoli jazyková bariéra či nepochopení.

Hotely i hosté se mohou jednoduše zaregistrovat a začít používat Resperanto ještě dnes.

A navíc – část z tržeb věnuje Resperanto nadaci, která se věnuje podpoře sluchově postižených, jenž jsou jednou z mnoha skupin, kterým tato unikátní služba může významně usnadnit život ve většinové společnosti.

Kontakt:
Anna Březinová
e-mail:  anna.brezinova@resperanto.com
web: www.resperanto.com

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení