vše pro hotely a restaurace

Co v marketingu neopomíjet?

Tvorba cenových nabídek, atraktivních balíčků služeb a jejich propagace na webových stránkách a sociálních sítích je v hotelnictví a gastronomii již běžnou praxí. Stejně tak důležitá je správná prezentace na rezervačních systémech a správa hodnocení klientů. V marketingovém plánu bychom však neměli zapomínat na další marketingové aktivity.

Které techniky zvýší povědomí o hotelu a restauraci?

Event marketing

Event marketing je marketingovou aktivitou, díky které se o vaši provozovně dozví řada potencionálních zákazníků. Událost, které se účastníte, ať už je to Noc hotelů, veletrh Holiday World nebo nějaký Food Festival, bude mít dopad na zvýšení povědomí o vašich službách. Pro vás je to příležitost osobně se setkat s vašimi zákazníky. Vaši zákazníci pak mají možnost blíže se seznámit se službami, které nabízíte. Interakce s klientem tváří v tvář může být překvapivá. Vydařená akce, jako propagační nástroj, je nedocenitelná.

Vztahy s veřejností

PR je dalším rozhodujícím nástrojem, který je nedílnou součástí jak online tak offline marketingu. Je-li vaše strategie komunikace se zákazníky správná, pak se zvyšuje informovanost klientů o vašich službách. Odkaz na vaše webové stránky uveřejněný v různých časopisech, magazínech nebo v blozích vám může přinést nemalé množství zákazníků a zvýšit tak vaše tržby. To se týká i vysoce kvalitních zpětných odkazů v online magazínech a webových portálech.

Copywriting

Copywriting není jenom o tom napsat stručný a přitažlivý text pro webové stránky. Je to také o reklamních testech v tištěné reklamě. Texty pro propagační materiály, pro noviny a časopisy a dokonce i e-mailing musí být přesvědčivé, aby upoutaly pozornost čtenáře, a aby ten následně zatoužil do vašeho hotelu přijet.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Obsahový marketing, Inbound marketingTipy pro prodejní strategieInspirace pro správu sociálních sítíJak zvýšit dosah příspěvků na FBUživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictvíSoutěž na FBDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení