vše pro hotely a restaurace

Manažerské dovednostiProč zlepšovat dovednosti manažerů?

Zaměstnancům „je třeba ukázat směr a dávat příklad“ jak řekl Tomáš Baťa. K tomu je potřeba dobrých manažerů, kteří současně své podřízené podporují a motivují k dosažení cílů. Součástí manažerské pozice je také plánování, organizování a kontrola. K tomu všemu potřebuje určité schopnosti a dovednosti. Mezi tyto dovednosti patří:

• Asertivita
• Charakter a dobré vlastnosti
• Předvídavost a intuice
Rozhodnost
Zodpovědnost
• Důvěryhodnost, důslednost, disciplína
• Komunikativnost
• Schopnost organizovat
• Schopnost delegovat
• Schopnost se rychle učit
• Zvládat konflikty
• Musí umět v lidech vyvolat nadšení pro věc

 

S těmito vlastnostmi a dovednostmi se lidé nerodí!

Ty se musí člověk naučit nebo získat praxí. Pro mladé manažery je tedy vhodné volit obojí – praxi i vzdělávací kurzy.
Řada vzdělávacích institucí nyní nabízí celou řadu kurzů osobního rozvoje:

• Time managemet
• Stress management
Rozhodovací procesy
• Efektivní komunikace
• Umění delegovat
Vedení lidí
• Kreativní řešení problémů
Jak motivovat podřízené
• Umění přesvědčit
Umění vyjednávat

Dále je potřeba, aby se manažeři hotelů a restaurací zlepšovali i v dalších dovednostech:

• Jazykové dovednosti
Prezentační dovednosti
• Eliminace chyb
Emoční inteligence a empatie
• Change management
• Mozkový jogging
• Obchodní dovednosti
Mutitasking není vždy vhodný

Autor: Dana Petrunčíková, Foto: arztsamui




Související články:

Manažerská autorita, Manažerská rozhodnutí, Vlastnosti manažerů, Jste připraveni na vedoucí pozici, Jak delegovat úkoly, Rozhodovací proces, Rozhodovací problémy, Techniky rozhodování, Motivace podřízených, Jak na fluktuaci zaměstnanců

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com