vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.

Jste neustále unaveni

Co dělat, když se cítíte neustále unaveni Práce ve službách, v hotelech a restauracích je vyčerpávají. Pokud však únava nekončí ani o dovolené nebo po sezóně a když nepomáhají žádné relaxační procedury, pak vaše únava může mít hlubší příčinu. Co je nejčastější příčinou únavy? Nedostatek spánku. Pro dobrou funkci mozku potřebuje dospělí člověk spát 7 […]
Čtěte více »

Představy hotelových hostů

Představy hostů se často neshodují s realitou To, že host dojde na pokoj a za pár minut je zpět s tím, že chce vyměnit pokoj je celkem běžný jev. Často od hostů slyšíme: „Já vím, že prudím, ale já v tom pokoji prostě spát nebudu!!“ Bylo nám jasné, že musíme zareagovat tak, aby byly uspokojeny […]
Čtěte více »

Vedete spokojený život

Jak zjistíte, že vedete spokojený život? Stojíte dvanáct hodin v hotelu na recepci, usmíváte se na chronické stěžovatele, a přitom byste se raději dívali na svět z koňského sedla? Obsluhujete klienty, kterým není nic dobré, a přitom byste raději pěstovali broskve?  Zda jste v práci i v soukromém životě spokojeni zjistíte, když si odpovíte na […]
Čtěte více »

Umíte říkat NE ?

Umění říkat „ne“ Jste zodpovědní, nápomocní a slušní lidé? Pak určitě postupně zjišťujete, že se vám množí žádosti o pomoc nejen od kolegů, ale také od příbuzných, přátel a známých. Předpokládejme, že práci chcete odvádět na 100%, takže se nepotřebujete učit říkat ne v pracovní době. Pokud však neříkáte ne, ani svými příbuzným, přátelům, známým […]
Čtěte více »

Pravidla v pracovním kolektivu

Jste v kolektivu oblíbení? V nové práci v hotelu nebo v restauraci jste se zaučili, střídáte služby a stejně máte pocit, že nejste v kolektivu oblíbení. Cítíte potřebu sounáležitosti, přesto nemůžete zapadnout do kolektivu? Pak je nejvyšší čas zamyslet se nad tím, jestli nějakým způsobem nenarušujete firemní kulturu a nepsaná pravidla kolektivu. Pokud problém najdete […]
Čtěte více »

Jak sebevědomě komunikovat s hostem

Jak zvýšit sebedůvěru při rozhovoru s hostem Stejně jako všechny ostatní dovednosti, tak i zdravé sebevědomí se dá naučit, procvičit a zvládnout. Jakmile jej získáte, změníte ve svém životě celou řadu věcí k lepšímu. Zdravé sebevědomí totiž potřebujeme prakticky neustále zejména v rozhodovacím procesu. Znáte ty chvíle, kdy jste konfrontováni s nepříjemnou skutečností například s […]
Čtěte více »

Vlastnosti manažerů

Důležité manažerské vlastnosti Manažerské dovednosti získané studiem a praxí jsou pro člověka na vedoucí pozici nezbytné. Důležité jsou však také jeho vlastnosti. Dobrý manažer musí být především disciplinovaný. Disciplína jinými slovy síla vůle je prvním krokem k úspěchu. Je to změna směru od běžných zvyklostí a rutiny k tvorbě nových a lepších návyků za účelem […]
Čtěte více »

Životní pojištění ano či ne?

Proč uzavřít životní pojištění? Důvodů je celá řada. Ten nejdůležitější je možnost plnění vašich závazků, cílů a snů. Jinými slovy si pojišťujete peníze, které jste ještě nevydělali. Dalším důvodem pro uzavření životního pojištění je možnost zajištění svých blízkých, kteří jsou na vás závislí, v případě úrazu či smrti. Je třeba si uvědomit, že výpadek příjmu […]
Čtěte více »

Hotelová týmová hra

Jste týmovým hráčem? Co se týká restaurací, tam je jasné, že to bez týmové práce nejde a úspěchy jsou pak přičítány jak vedení, tak kuchařům i obsluze. Týmová práce v hotelu je více podceňována. Přitom je více než jasné, že bez společného úsilí na všech úsecích to nejde. Hotel je jako hodinový stroj. Všechno v […]
Čtěte více »

Jak přežít sezónu

Jak přežít sezónu? Znáte to. Zůstáváte v hotelu každý den o několik hodin déle, protože hosté stále něco požadují. Když vyřídíte požadavek jednoho, přijde další. Do toho stále někdo volá, protože ví, že se v hotelech pracuje 24 hodin denně. Navíc tam nejste jen od plnění přání hostů, ale musíte také dokončit své administrativní povinnosti […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení