vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.

Proč najímat zkušené pracovníky

Potřebujeme zkušené zaměstnance? V hotelech je trend najímat mladé a nezkušené lidi, protože jim stačí nižší plat a pokud se dobře zaučí, pak budou časem dostatečně vyhovující pro danou pozici. Pro studenty a brigádníky je tato práce první pracovní zkušeností a někteří z nich k tomu tak přistupují. Je to pro ně první práce, určitě […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Jak udržet pozornost

Umění soustředit se Se soustředěním mají největší problém děti. Dospělí člověk už by měl udržet pozornost minimálně 30 – 50 minut. Pracujete-li však v hotelu nebo v restauraci na úsecích, kde na vás často mluví více lidí současně a ještě do toho zvoní telefon, je umění soustředit se velmi potřebné, abychom eliminovali chybovost a tím […]
Čtěte více »

Chcete mít kvalitní tým?

Jak vybudovat kvalitní tým Prvním krokem ke správnému vedení lidí je naučit se řídit sami sebe. Máte-li tým složený aktivních a schopných jedinců, pak vy musíte být ta osoba, která rozpozná a maximálně využije jejich přednosti a potlačí jejich slabiny. Jenom tak váš tým dosáhnete lepších výsledků. Naučte se „mít na lidi čich“. Rozpoznání jejich […]
Čtěte více »

Co je to mentoring

Kdo je to mentor? Mentor je v podstatě rádce. Obvykle je to zkušenější člověk, který se stará o méně zkušeného svěřence. Pomáhá mu lépe rozpoznat své schopnosti. Dává svým chováním dobrý příklad. Aktivně naslouchá a respektuje názory ostatních. Je empatický, trpělivý, důsledný a chápavý. Mentoring je vztah založený na účinném obousměrném modelu sdílení, odhodlání a […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Jak se stát oblíbeným

Jak být oblíbeným členem týmu Všichni chceme být sami sebou a současně chceme uspokojit svou potřebu sounáležitosti. Chceme někam patřit – být součástí něčeho většího. Pracujete-li v hotelu nebo v restauraci zejména ve styku s veřejností, pak nemůžete být zrovna introvertní. Musíte být zdravě sebejistí, protože právě to vám pomáhá v komunikaci s klienty, zákazníky […]
Čtěte více »

Co sledují HR manažeři během pohovoru?

Co sledují při pohovoru HR manažeři? Všichni HR manažeři už ví, že všeobecné otázky kladené při pohovoru každý zná a každý rozumný člověk si na ně před pohovorem připraví odpovědi. Aby tedy ze všech uchazečů vybrali toho správného kandidáta pro vypsanou pozici, využívají různých technik (například NLP), sledují bodylanguage a řadu dalších ukazatelů. Na řadu […]
Čtěte více »

Umíte se ovládat?

Jak se lépe ovládnout? Práce s lidmi je náročná zejména na psychiku. Denně jednáme se všemi typy povahových rysů – s melancholiky, sangviniky, flegmatiky i choleriky. Ti posledně jmenovaní nám dávají asi nejvíce zabrat, když mají “svůj den“. Nacházíme-li se ten den v podobné náladě je lepší, když takového člověka necháme obsloužit kolegu. Podrážděnost a […]
Čtěte více »

Chcete mít spokojené zaměstnance?

Jak uspokojit zaměstnance? Všichni si uvědomujeme, jak je pro hotel důležité udržení dobrých zaměstnanců. Nikdo nechce ztrácet čas a finanční prostředky za neustálé školení nových pracovníků. Málo která firma však vytváří lidem natolik dobré pracovní podmínky, aby se neohlíželi po jiných příležitostech. Odměna za vykonanou práci je, co se týká uspokojení potřeb, samozřejmá věc. Jak […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení